loading...
iranianandroid
kayva بازدید : 156 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (1)

War Inc: Nations Fury v1.122

– یک بازی استراتژیک آنلاین فوق العاده زیبا برای اندروید – نسخه جدید به درخواست کاربران

War Inc: Nations Fury یک بازی پرطرفدار و گرافیکی در سبک بازی هایااستراتژیکی از استودیوی بازیسازی Mindstorm Studios مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان عرضه گردیده و با بیش از ۱ میلیون بازیکن از سرار جهان از برترین و محبوب ترین بازی های استراتژی آنلاین به شمار می رود. در این بازی شما به عنوان یک بازیکن می بایستی که مدیریت و رهبری نیروهایی قدرتمند را بر عهده بگیرید و با ساخت برج های قدرتمند از امپراطوری خود محافظت و از طرفی با ایجاد نیروی نظامی پیشرفته به دشمنان ک بازیکنان واقعی سراسر جهان هستند بتازید و همه ی ان ها را نیست و نابود کنید و به همه ثابت کنید که رئیس بازی فوق شما هستید! اگر دوست دارید یکی از بهترین و مدرن ترین بازی های استراتژی اندرویدی را تجربه کنید پس بازی War Inc – Modern World Combat را از دست ندهید و همین الان ساخت ارتشی از تک تیر اندازها، واکرها و … را بر عهده بگیرید و با شکست دادن دشمنان به جمع اوری امتیاز برای افزایش شکوه و جلال خود بپردازید!

برخی از ویژگی های بازی استراتژی اچ دی War Inc: Nations Fury اندروید :

* گیم پلی شگفت انگیز: استقرار موشک های هسته ای برای نابودی دشمنان، فرستادن هواپیماهای بدون سرنشین برای ریختن بمب های قدرتمند بر سر دشمنان، استفاده از رباتهای تخریب گر برای شکستن دیوار دفاعی دشمنان، استفاده از توپخانه های سنگین برای از بین بردن دشمنان و تسخیر امپراطوری دشمنان در درگیری حماسی

* بازی به صورت مولتی پلیر: نبرد در برابر دشمنان متعدد از سراسر جهان که همگی بازیکنانی واقعی همانند شما هستند! شما می توانید به راحتی اتحادیه های دوستانه را تشکیل دهید و با کمک همدیگر به دشمنان بتازید و آن ها را با قدرتی چند برابر نابود کنید.

* مکان های شگفت انگیز: بازی و نبردهای شما در انواع محیط ها و مکان های بسیار هیجان انگیز صورت می پذیرد و با انواع آب و هوای مختلف از جمله برفی آفتای و … روبرو خواهید شد تا یک بازی استراتژیک کم نظیر را تجربه کنید.

* گرافیک و صداگذاری عالی: گرافیک بازی به صورت کاملا اچ دی و سه بعدی است و صداگذاری آن تقریبا بدون نقص صورت پذیرفته است تا بهترین بازی استراتژی جنگ های مدرن را تجربه کنید.

اگر دوست دارید که یک بازی جنگ های مدرن را تجربه کنید می توانید جدیدترین و آخرین نسخه ی بازی فوق العاده زیبای War Inc: Nations Fury را به صورت رایگان از فارسروید برای اندرویدفون خود دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که :

۱ – بازی War Inc: Nations Fury به صورت اینترنتی است و برای اجرا و بازی کردن صد در صد اتصال اینترنت مورد نیاز است.

۲ – اسم بازی از War Inc – Modern World Combat به War Inc: Nations Fury تغییر داده شده است.

 تغییرات نسخه ی v1.122:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود عملکرد

 

دانلود War Inc - Modern World Combat! - بازی جنگ های مدرن اندروید + دیتا

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫8 از 5.0 با 8 عدد رای)
kayva بازدید : 297 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

a 1942 Pacific Front v1.1.3 + Mod

– بازی استراتژیک “نبرد در کنار اقیانوس آرام” برای اندروید همراه دیتا
نسخه ی معمولی (Original) + مود شده (Mod) به صورت جداگانه
تست شده برروی اس فور و جی تری با اجرای آفلاین

پس از عرضه ی بازی فوق العاده زیبا و محبوب ۱۹۴۱ Frozen Front توسط استودیوی HandyGames اینبار نوبت به بازی جدید و سرگرم کننده a 1942 Pacific Front برای دستگاه های اندرویدی رسید! a 1942 Pacific Front یک بازی استراتژیک جدید با گرافیک، صداگذاری و گیم پلی عالی برای دستگاه های اندرویدی می باشد که شما را به جنگ های در کنار اقیانوس آرام دعوت می نماید! انواع نیروهای مختلف نظامی برای مبارزه های شما وجود دارد که می توانید با ان ها دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. شما می بایستی که با تاکتیک های نظامی و انواع نیروها همچون پیاده نظام، توپخانه، تانک، هواپیماهای جنگی، دریایی و … دشمنان را نابود سازید و یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی ۱۹۴۲ Pacific Front اندروید:

* انواع سلاح های مختلف مانند torpedo و بمب برای شکست دشمنان

* بمباران کردن مقر دشمن با هواپیماها و بمب افکن های قوی نظامی

* قرار دادن توپ خانه های خود در مکان های مختلف برای به گلوله بستن دشمن

* شامل انواع کمپین های هیجان آور و ماموریت های چالش برانگیز

* پیاده نظام، توپخانه، تانک، هواپیماهای جنگی و ... برای استفاده

* امکان بازی به صورت چند نفره (Hot-hand multiplayer)

* دارا بودن گرافیک خیره کننده اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

* پشتیبانی کامل از تبلت و سرویس گوگل Google Play game services

بازی ۱۹۴۲ Pacific Front هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را برای اولین بار حضور شما کاربران دوستدار بازی های استراتژیکی معرفی می کنیم و می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ان را با یک کلیک دانلود نمایید.

توجه داشته باشید که : در نسخه ی مود شده از بازی تمامی تبلیغات حذف شده است و طلا نامحدود می باشد!

تغییرات نسخه ی v1.1.3:

* رفع باگ ها و مشکلات بازی…

 

دانلود a 1942 Pacific Front - بازی استراتژی اندروید + دیتا

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫0 از 5.0 با 3 عدد رای)
kayva بازدید : 125 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

DomiNations v1.5.68

– بازی فوق العاده زیبای “سلطنت” اندروید همراه دیتا – آنلاین
پیشنهاد ویژه فارسروید به تمامی کاربران دوستدار بازی های استراتژیکی !
آپــدیــت جــدیــد ۱۵ خـرداد ۱۳۹۴

DomiNations به فارسی (سلطنت، فرمانروایی) یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژیک از استودیوی بازیسازی NEXON M Inc برای دستگاه های اندرویدی است که شاهد عرضه شدن رایگان آن در پلی استور بودیم و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و برای اولین بار ان را حضور شما دوستداران بازی های استراتژی معرفی نماییم. این بازی مبتنی بر ساخت و ساز طراحی شده است و در آن شما می بایستی که یکی از ملت های بزرگ دنیا را از میان بریتانیا، روم، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن و یونان را انتخاب کرده و آن را به برترین امپراطوری دنیا تبدیل کنید! محدوده‌ی زمانی بازی فوق به گستردگی تاریخ بشریت است! جایی که بازیکن باید در دنیا گشته و اقدام به ساخت عجایب هفت‌گانه نماید! شخصیت‌های مهم تاریخ، از جمله اسکندر کبیر، کلئوپاترا و ناپلئون حضور دارند و در برهه های مهم تاریخی خود به مبارزه می پردازند. همچنین شما قادر خواهید بود تا بیش از ۱۰۰ سازه ی قابل ارتقای منحصر به فرد بسازید و تمدن خود را گسترش دهید. شما می بایستی که غذا و پول خود را مدیریت کنند و در عین حال نیروهای خود را برای غلبه بر همسایگان و گسترش قلمرو تحت حکومت پرورش دهد! البته ناگفته نماند که بازی دارای بخش داستانی هم هست که از هلال حاصل خیز شروع می شود و تا جنگ جهانی دوم و بعد از آن ادامه دارد!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک DomiNations اندروید :

* انتخاب ملت خود از میان بریتانیا، روم، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن و یونان

* انتخاب فرمانرواهای معروف اسکندر کبیر، کلئوپاترا و ناپلئون برای جنگ

* افزایش شهرت خود با ساخت عجایب هفتگانه جهان با اهرام و مجمسه ازادی

* پیوستن به یک اتحاد و همکاری برای شکست دشمنان سراسر جهان

* بازی در حالت داستانی از هلال حاصل خیز تا جنگ جهانی دوم و بعد از آن

* گرافیک HD، طراحی منحصر به فرد انیمیشن ها به همراه صداگذاری مهیج

بازی DomiNations هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید مثل همیشه آن را برای اولین بار حضور شما دوستداران بازی های استراتژیک معرفی نموده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ان را به صورت رایگان دریافت نمایید. البته تصاویری از بازی و تریلر نیز قابل مشاهده و دانلود است.

توجه داشته باشید که : بازی DomiNations اینترنتی و آنلاین است – برای اجرای بازی اینترنت مورد نیاز می باشد.

تغییرات نسخه ی V1.5.68 :

* Nations and Wonders تغییر داده شده است

* استفاده از انقلاب برای کشور جدید در قرون وسطی

* اضافه شدن ویزگی های جدید و عالی

* بهینه سازی های مختلف + رفع باگ ها و مشکلات بازی

 

دانلود DomiNations - بازی "سلطنت" اندروید + دیتا

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫7 از 5.0 با 80 عدد رای)
kayva بازدید : 122 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

Battle Alert – Red Uprising V4.6.71

– جدیدترین و آخرین ورژن بازی بتل آلرت اندروید

Battle Alert – هشدار نبرد یک بازی زیبا با گرافیک خوب و گیم پلی اعتیادآور در سبک بازی های نقش آفرینی و استراتژیک از Empire Game Studio مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به نبردهایی واقعا هیجان انگیز برای بدست آوردن آزادی دعوت می نماید! این بازی که حرفه ای ترین و پرطرفدارترین بازی جنگی (war) سال ۲۰۱۴ در گوگل پلی معرفی شده است تا به این لحظه بیش از ۱۰ میلیون بار توسط بازیکنان سراسر دنیا دریافت گردیده است! در این بازی وظیفه ی شماست که یک ارتش بزرگ و قوی را تشکیل دهید و برای از بین بردن دشمنان مختلف و پاک کردن آن ها از صحنه ی نبرد تلاش کنید.

اگر از علاقه مندان به بازی های نبرد جنگی هستید و دوست دارید یکی از بهترین بازی های نبرد نظامی را تجربه کنید پیشنهاد می دهیم بازی Battle Alert را همین الان دانلود و نصب کنید و در آن با سرعت بالا ادوات جنگی را ارتقا دهید، ساختمان های مختلفی را بسازید، یک ارتش گسترده از سربازان را تشکیل داده و بر همه ی دشمنان فایق آیید!

برخی از ویژگی های بازی نقش آفرینی Battle Alert اندروید :

* طراحی واقعی و عالی شخصیت ها، سلاح ها، ادوات جنگی و غیره

* در اختیار قرار دادن بیش از ۲۰ نوع ادوات جنگی تانک ها، هواپیماها و …

* شامل ۶۹ سناریوی بسیار هیجان انگیز برای رسیدن شما به آزادی کامل!

* باز کردن انواع سلا حای جدید و مدرن، ارتقای ساختمان ها و …

* دارا بودن گرافیک و کیفیت عالی نسبت به حجم کم خود + صداگذاری مهیج

بازی Battle Alert هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را با یک کلیک دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که : برای بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز است و این اتصال می تواند از طریق سیمکارت های ایرانسل، همراه اول و رایتل نیز صورت بپذیرد.

تغییرات نسخه ی v4.6.71:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Battle Alert - بازی استراتژیک جنگ جهانی دوم اندروید

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫6 از 5.0 با 14 عدد رای)
kayva بازدید : 239 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

Townsmen – شهرنشینان یک بازی زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های استراتژی و شبیه سازی از استودیوی بازیسازی HandyGames مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با بیش از ۱۰ میلیون بازیکن از

سراسر جهان از زیباترین و برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود و امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ نیز نشان دهنده ی این واقعیت است. در این بازی یک دهکده ی بسیار کوچک در اختیار شما قرار می گیرد که می بایستی با کارهای مختلف اقتصاد آن را رونق ببخشید، با استخراج منابع از معادن به پیشرفت دهکده ی خود کمک کنید، از مردم دهکده ی خود مالیات بگیرید، انواع میخانه ها، بازارها و … را بسازید، با انواع مجسمه های زیبا، باغ های سرسبز و بناهای با شکوه دهکده ی خود را تزئین کنید و محیطی را فراهم بیاورید که مردم دهکده خوشحال باشند و در شادمانی به سر ببرند!

هدف کلی شما در بازی Townsmen این است که دهکده ی کوچک بازی را به یک شهر رویایی تبدیل کنید! بله شما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا یک شهر منحصر به فرد و زیبا را بسازید تا در نهایت دهکده به یک شهر بزرگ تبدیل گردد.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Townsmen اندروید :

* دارا بودن یک گیم پلی شهرسازی در دوران قرون وسطی

* سرگرم کردن مردم دهکده با امور مختلف روزمره خودشان

* شامل ده ها مورد از ساختمان های مختلف برای ایجاد توسط شما

* شامل انواع سناریوهای گوناگون و کارهای چالش برانگیز

* پشتیبانی کامل از تبلت ها و اسمارت فون های اندرویدی

* پشتیبانی از سرویس معروف Google Play game services

بازی Townsmen را ما امروز در فارسروید به درخواست کاربران عزیز به همراه تریلر رسمی برای شما قرار داده ایم که می توانید ان را با یک کلیک و به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

 توجه داشته باشید که : بازی Townsmen آفلاین است و به هیچگونه اتصال اینترنتی نیاز ندارد!

تغییرات نسخه ی v1.5.0 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع باگ ها و مشکلات بازی

 

دانلود Townsmen - بازی استراتژی شهرنشینان اندروید!

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫0 از 5.0 با 9 عدد رای)
kayva بازدید : 209 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

iBomber Attack v1.0.2

– بازی هیجان انگیز و متفاوت “حمله بمب انداز” اندروید همراه دیتا + تریلر
آپدیت جدید – تست شده بررو ی G3
آفلاین – حساب گوگل پلی نیاز است

iBomber Attack نسخه دیگری از بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز بمب انداز از استودیوی بازیسازی Cobra Mobile Limited برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و چند روزی است که از انتشار ان در گوگل پلی می گذرد و هزاران بار توسط کاربران اندروید ۲۶۳ کشور مختلف جهان دریافت شده است. انواع تجهیزات نظامی مختلف از جمله تانک ها و ماشین های جنگی در اختیار شما قرار دارند که با استفاده از آن ها مانع از رسیدن دشمن به اهداف شومش شوید! شاید در مراحل اولیه راندن دشمنان کار ساده ای به نظر برسد ولی به مرور زمان بر تعداد آن ها افزوده می شود و علاوه بر این، قدرت ضربه زنی و شلیکشان هم بیشتر می شود و چالش چندین برابر می شود! ۲۴ مرحله هیجان انگیز در iBomber Attack به همراه ماموریت های کوچک و جزئی طراحی شده اند و برای کسب امتیاز کامل آن ها نیاز به تلاش زیادی دارید تا در بار اول مهاجمان را به نابودی بکشید، در غیر این صورت نمی توانید با ستاره های کامل مرحله مورد نظر را به اتمام برسانید و باید دوباره سعی کنید! زاویه دوربین بازی از سمت بالا و به صورت دو بعدی نشان داده می شود ولی گیم پلی روان بازی iBomber Attack باعث ترمیم چنین کم و کاستی هایی شده است و جذابیت آن را همچنان نگه می دارد.

برخی از ویژگی های بازی اکشن iBomber Attack اندروید :

* مبارزه با دشمنان از طریق راه های هوایی، زمینی و دریایی

* در دسترس بودن انواع سلاح های مختلف از جمله بمب، مسلسل و ...

* امکان شلیک موشک ها و وسایل منفجره ی مختلف به سوی دشمنان

* پیش بردن ۲۴ ماموریت مهیج در محیط هایی کاملا واقعی و سه بعدی

* کیفیت صداگذاری حرفه ای به هنگام پرتاب بمب برای افزایش هیجان

* دارا بودن گرافیک بالای اچ دی و خیره کننده + کنترلرهای لمسی عالی

بازی iBomber Attack هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ می باشد که ما در فارسروید ان را برای اولین بار به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ابتدا تصاویری از ان را مشاهده و در صورت تمایل به صورترایگان اقدام به دانلود آن نمایید.

توجه داشته باشید که : بازی iBomber Attack آفلاین می باشد اما برای اجرا حتما باید برروی دستگاهتان حساب Google Play داشته باشید.

تغییرات نسخه ی v1.0.2:

* رفع باگ های مربوط به نسخه اول بازی.

 

دانلود iBomber Attack - بازی حمله بمب انداز اندروید + دیتا

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫8 از 5.0 با 4 عدد رای)
kayva بازدید : 133 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

Top Farm v21.1.3080-Generic

– بازی مزرعه داری آنلاین “بهترین مزرعه” اندروید – آنلاین

Top Farm – بهترین مزرعه یک بازی استراتژی آنلاین در سبک بازی های مزرعه داری از استودیوی بازیسازی Vostu برای اندروید است که با دارا بودن بیش از ۵ میلیون بازیکن جهانی از پرطرفدارترین بازی های مدیریت مزرعه به شمار می رود. در این بازی یک مزرعه در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید به کاشت و برداشت انواع محصولات مختلف کشاورزی بپردازید و سرمایه ی خود را افزایش دهید. این بازی مزرعه داری که به صورت سه بعدی طراحی شده است تجربه مدیریت مزرعه رویایی را برای شما به ارمغان می اورد و در ان گرافیک اچ دی رنگارنگ، صداگذاری مهیج و طراحی منحصر به فرد همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی متفاوت را تجربه نمایید.

برخی از ویژگی های بازی مزرعه داری Top Farm اندروید :

* تجربه بهترین بازی کشاوری ۳D اندروید

* امکان کاشت و برداشت انواع محصولات

* فروش محصولات برای افزایش سرمایه خود

* انجام انواع سفارشات و برای کسب و کار

* امکان ملاقات و همکاری با همسایه ی خود

* امکان تزئین مزرعه با کارهای مختلف

* ذخیره بازی از طریق حساب های گوگل+ و فیسبوک

بازی Top Farm هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین ورژن ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Top Farm آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد با اینترنت سیمکارت های ایرانسل و همراه اول و رایتل نیز کار می کند.

تغییرات نسخه ی v21.1.3080-Generic :

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Top Farm - بازی آنلاین بهترین مزرعه اندروید!

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫7 از 5.0 با 6 عدد رای)
kayva بازدید : 86 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

Dungeon Keeper

به فارسی (محافظ سیاه چال) بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی خیره کننده در سبک بازی های آرکید و اکشن محصولی از کمپانی بازی سازی ای آ گیمز برای سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. این بازی با تمام بازی هایی که تا به امروز در سایت معرفی کرده بودیم تفاوت دارد چرا که در بازی محافظ سیاه چال شما در نقش محافظ سیاه چال جهنمی هستید و خودتان را برای مقابله با خوبی ها تجهیز می کنید تا در برابر قهرمانان بازی پیروز شوید! در بازی محافظ سیاه چال می بایستی با گرفتن حیوانات نفرت انگیز از تاریکی و تربیت آن ها برای ایجاد رعب و وحشت و تخریب همه چیز بپردازید! با چیز هایی که آن ها را جلب می کند طعمه کنید و با وعده غذا و دادن جاهای مرطوب آن ها را برده خود کنید تا در نهایت دست نشانده ی شما بشوند! هم اکنون نوبت آن رسیده تا آن ها را تهدید کنید برایتان کار انجام دهند! با این کار این موجودات جان فدای شما خواهند شد و شما بهترین نیروی وحشتناک و چندش آور را در برابر قهرمانان بازی دارید و تجربه ی بهترین بازی اکشن را در اندرویدفون خود تجربه می کنید.

این بازی اعتیاد آور با مکان ها و گیم پلی ای دلهره آور، تاریک و تنوع چشم گیر از موجودات جهنمی بدون شک شما را ساعت ها سرگرم خود می سازد و باید با نهایت تلاش سیاه چال خود را بسازید و با محافظت از آن با ساخت هزار توی تنگ و تاریک و تله های مرگ بار، زرادخانه های جادو و قدرت و ارتشی خون آشام و شیطانی را گسترش دهید.

برخی از ویژگی های بازی Dungeon Keeper اندروید :

* بازی در مکان هایی شگفت انگیز و دلهره آور و متنوع

* نمایش محیط از سمت بالا برای مدیریت کلی بازیکن برری بازی

* بازی با انواع هیولاهای مختلف و وحشتناک

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده نسبت به حجم کم خود

* کیفیت صداگذاری حرفه ای برای افزایش دوچندان هیجان بازی

* رایگان بودن و نداشتن هیچگونه تبلیغات + نصب آسان

* قابل نصب و اجرا برروی تمام اسمارت فون ها و تبت های اندرویدی

اگر از بازی های تکراری نجات شاهزاده، نجات جهان و… خسته شده اند و می خواهند یک بار شخصیت بد بازی باشید فارسروید به شما بازی هیجان انگیز Dungeon Keeper را پیشنهاد می دهد!! این بازی با دارا بودن امتیاز ۴.۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اکشن اندروید به شمار می رود که ما آن را به همره فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

توجه داشته باشید که : بازی Dungeon Keeper آنلاین می باشد و برای اجرا و بازی کردن نیاز به اینترنت دارد.

 تغییرات نسخه ی v1.5.81:

* اضافه شدن قابلیت های جدید

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Dungeon Keeper - بازی محافظ سیاه چال اندروید + دیتا

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫7 از 5.0 با 7 عدد رای)

kayva بازدید : 175 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

Blitz Brigade – Online FPS fun v1.8.2b– با

زی گرافیکی خارق العاده آنلاین گیملافت آندروید همراه دیتا + تریلر
جدیدترین و اخرین نسخه ی منتشر شده بازی

Blitz Brigade – Online FPS fun از زیباترین، گرافیکی ترین و سرگرم کننده ترین بازی های اکشن و جنگی محصولی از استودیوی بازیسازی پرآوازه ی گیم لافت برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به جنگ هایی واقعا هیجان انگیز و چند نفره دعوت می نماید! این بازی با دارا بودن سبک FPS (تیراندازی اول شخص) از برترین و پرطرفدارترین بازی های آنلاین اندرویدی به شمار می رود که در آن شما در نقش یکی از پنج جنگجوی ماهر قرار خواهید گرفت و می بایستی با سایر بازیکنان تیم تشکیل می دهید تا بتوانید دشمنان خود را یکی پس از دیگری از بین ببرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

امکان بازی با ۱۲ بازیکن برای تجربه بهترین نبرد آنلاین،  دارا بودن پنج کلاس مختلف (سرباز، تیرانداز، پزشک، تک تیرانداز و نفوذی)، کنترل میدان نبرد در حالت سلطه، استفاده از سه وسیله نقلیه مختلف برای برتری تاکتیکی در جنگ، جنگ با بیش از ۱۰۰ نوع اسلحه در هر سطح، طعنه زدن ها و متلک انداختن های جالب و منحصر بفرد برای هر کاراکتر و چت صوتی همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین بازی اکشن آنلاین را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند!

برخی از ویژگی های بازی تیراندازی Blitz Brigade – Online FPS fun اندروید :

* امکان بازی به صورت آنلاین با ۱۲ نفر از کاربران مختلف

* دارا بودن پنج کلاس مختلف سرباز، تیرانداز، پزشک، تک تیرانداز و نفوذی

* استفاده از ۳ وسیله نقلیه ی مختلف برای استفاده تاکتیکی در نبرد توسط بازیکن

* در دسترس و اختیار قرار گرفتن بیش از ۱۰۰ نوع اسلحه در هر سطح

* شامل بودن ۱۲۰ ماموریت واقعا چالش برانگیز و بسیار متنوع برای پیش بردن

* چت صوتی برای در اختیار قرار دادن برنامه ها به یاران خود در نبرد

* متلک ها و عبارات منحصر به فرد برای هر یک از شخصیت های موجود در بازی

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز و منحصر به فرد

بازی Blitz Brigade – Online FPS fun به صورت رایگان توسط گیم لافت عرضه شده و دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی و به صورت رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : این بازی برای اجرا به گذر از تحریم و اینترنت نیاز دارد .

تغییرات نسخه ی v1.8.2b:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک بازی + بهینه سازی های متعدد

 

 

دانلود Blitz Brigade - Online FPS fun - بازی جنگی چند نفره آنلاین گیم لافت اندروید + دیتا

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫6 از 5.0 با 16 عدد رای)
kayva بازدید : 131 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

Clash of Lords v1.0.338

– نسخه اول بازی پرطرفدار و استراتژیکی “نبرد پادشاهان” اندروید همراه دیتا – آنلاین
آپدیت جدید پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ همراه دیتا برای اولین بار

Clash of Lords به فارسی (برخورد پادشاهان) بازی جدید و بسیار زیبا با گرافیکی خارق العاده در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن برروی اندرویدفونتان جنگ های پادشاهی را به ارمغان خواهید آورد. در این بازی شما باید با ایجاد یک امپراطوری قدرتمند و رهبری سربازان امپراطوری های دیگر را شکست داده و سرزمین ان ها را تصاحب گردانید. شما باید با جمع اوری مواد معدنی مختلف سرمایه ی خود را افزایش داده و از سرمایه برای ارتقای بازی و خرید تجهیزات مختلف بهره ببرید و با قدرتی بیش از پیش همه ی امپراطوری ها را سرنگون سازید!

برخی از ویژگی های بازی Clash of Lords اندروید :

* بودن سربازان و تجهیزات مختلف برای جنگ

* بودن صدها دیوار، برج و ابزارهای مختلف برای ساخت سرزمین خود

* بودن صدها موجودات غیرطبیعی برای از بین بردن

* امکان بازی به صورت آنلاین و مقایسه امتیاز با کاربران دیگر

* گرافیک بالا و گیم پلی اعتیاد آور

بازی سرگرم کننده ی Clash of Lords علی رغم حجم بسیار کم و ناچیز خود دارای گرافیکی عالی می باشد و آن را به تمام کاربران دوستدار بازی های استراتژیکی پیشنهاد می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این پست از فارسروید اخرین نسخه ی ان را دریافت کنید .

توجه داشته باشید که : بازی Clash of Lords آنلاین است و برای اجرا و بازی کردن همیشه اینترنت مورد نیاز می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.0.338: 

* اضافه شدن ده ها ویژگی جدید

* رفع مشکلات بازی و  بهبود گرافیک

 

دانلود .Clash of Lords - بازی استراتژی جنگ پادشاهان اندروید

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫2 از 5.0 با 25 عدد رای)
kayva بازدید : 90 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

Shipwrecked: Lost Island به فارسی (کشتی شکسته: جزیره گم شده) یکی از پرطرفدارترین و مهیج ترین بازی هایساخت جزیره و استراتژیک برای سیستم عامل اندروید

می باشد که به صورت کاملا رایگان در پلی استوری برای دانلود عموم قرار گرفته است. داستان بازی از این قرار است که شما در دریا در حال کشتی رانی هستید که ناگهان گشتیتان با صخره برخورد کرده و برای نجات جان خود به جزیره ای شگفت انگیز پناه می برید ؛ جزیره ای پر از راز و رمزهای شگفت انگیز! هم اکنون شما و دیگر اعضای حزب می توانید رازهای این جزیره را کشف کنید و با ایجاد یک تمدن زیبا، جزیره را رونق ببخشید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. انواع ابزارهای مختلف در بازی وجود دارند که شما بتوانید با آن ها به کشاورزی مشغول شوید، انواع و اقسام گل های زینتی را در جزیره بکارید، خانه های ویلایی بسیار زیبایی را ایجاد کنید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیک آنلاین را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

برخی از ویژگی های بازی Shipwrecked: Lost Island اندروید :

* امکان رونق بخشیدن به جزیره با ساخت انواع خانه ها و مغازه ها و غیره

* مسابقه با دوستان و رقابت برای پیدا کردن گنجینه های پنهان

* کشف تمدن های از دست رفته توسط بازیکن با ساعت ها گیم پلی

* امکان ساخت کشتی و انداختن در دریا و شروع کردن سفرهای دریایی

* دارا بودن گرافیک عالی و خیره کننده نسبت به حجم بسیار کم خود

بازی زیبای Shipwrecked: Lost Island هم اکنون در پلی استوری با دارا بودن امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ از برترین ها به شمار می رود و می توانید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید دریافت کنید …

توجه داشته باشید که : بازی Shipwrecked: Lost Island برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

 تغییرات نسخه ی v2.9.8:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات مختلف و بهبود بازی

 

دانلود Shipwrecked: Lost Island - بازی ساخت جزیره ی گم شده اندروید

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫4 از 5.0 با 5 عدد رای)
kayva بازدید : 77 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

Empire:Rome Rising

– امپراطوری: طلوع روم یک بازی فوق العاده زیبا در سبک بازی های استراتژی آنلاین از استودیوی بازیسازی Mountain Lion مخصوص سیستم عامل اندروید است که با بیش از ۵ میلیون بازیکن از سراسر جهان از پرطرفدارترین و زیباترین بازی های استراتژی اندرویدی به شمار می رود. در این بازی شما در نقش فرمانده و رهبر روم می بایستی که یک امپراتوری بسیار قدرتمند را بسازید و از خود در مقابل دیگر بازیکنان سراسر جهان دفاع کرده و به نبرد با ان ها بروید و در نهایت ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید! به طور کلی در این بازی در عین این که ارتشی از سربازان رومی را آماده نبرد می سازید، اعتلای فرهنگی و علمی یک جامعه را هم مد نظر دارید و بهترین بازی استراتژی اندرویدی را تجربه خواهید نمود.

در بازی Empire:Rome Rising نیز یکی از ویژگی های اصلی، تعامل با دیگر بازیکنان سراسر جهان است که این بازی را به صورت آنلاین انجام می دهند! شاید زمان آن رسیده که ادعا کنیم بازی های سبک استراتژی حداقل روی پلتفرم های موبایل به صورت آفلاین دیگر معنایی ندارد و بهترین تجربه ها را می توان در بخش آنلاین و زمانی که بازیکنان حرفه ای دیگر حضور دارند یافت! شما شهر خودتان را می سازید و آن را شکوهمندانه به اوج می رسانید ؛ اما بدخواهان منتظر لغزش شما هستند تا به دیوارهای دفاعی شما حمله کنند و شهر را با خاک یکسان کنند و …!

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Empire:Rome Rising اندروید:

* امکان آموزش قهرمانان روم و ارتقاء مهارت های آن ها

* تسخیر و اشغال سرزمین های جدید برای گسترش امپراتوری خود

* امکان تشکیل اتحاد با دیگر بازیکنان و چت با هر بازیکن به صورت واقعی!

* استفاده از دیپلماسی های متعدد برای تقویت اتحاد خودتان

* پشتیبانی از زبان های چینی، انگلیسی، آلمانی و روسی

بازی Empire:Rome Rising هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به درخواست کاربران در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Empire:Rome Rising آنلاین است و برای اجرا اتصال اینترنت مورد نیاز است و این اتصال می تواند از طریق وای فای، سیمکارت های ایرانسل، رایتل و همراه اول فراهم گردد.

تغییرات نسخه ی v1.17: (نسخه جدید)

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک و اتصال

 

دانلود Empire:Rome Rising - بازی استراتژی طلوع روم اندروید!

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫4 از 5.0 با 9 عدد رای)
kayva بازدید : 71 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

Clash of Islands v1.08

– بازی استراتژیک بسیار زیبای “برخورد جزایر” اندروید
آپدیت جدید – یک بازی عالی شبیه Clash Of Clans اما آفلاین …

Clash of Islands یکی دیگر از زیباترین، محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های استراتژیکی اندروید، محصولی از استودیوی بازیسازی Mid Core Games می باشد که مدت زمان محدودی است که عرضه شده و به صورت آفلاین می باشد و تا به این لحظه هزاران کاربر را به سمت خودش کشانده است و دارای سبک بازی معروف کلش آف کلنز بوده و با این تفاوت که این بازی برای اجرا و بازی کردن نیاز به اینترنت ندارد و سازنده ی قول اضافه کردن جنگ های PvP یا همان چند نفره ی آنلاین را در نسخه های بالاتر وعده داده است و بزودی شاهد اضافه شدن جنگ های آنلاین جهانی همانند کلش آف کلنز در این بازی خواهیم بود! در این بازی شما به همراه گروهی از قهرمانان باید برای شکست اعیان تیره باستان و خراب کردن امپراطوری شیطانی تلاش کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. قلعه خود را تقویت کنید و نیروهای نظامی قوی را تشکیل دهید و به جنگ با دیوها بروید و برای تبدیل شدن به یک افسانه تلاش کنید! اگر به بازی های استراتژی علاقه مندید بازی پیش رو را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Clash of Islands اندروید :

* جنگ و نبرد در انواع مکان های مختلف

* چندین قهرمان مختلف برای استفاده در نبردها

* نبرد با طیف عظیمی از دشمنان و دیوهای مختلف

* کاوش دنیایی عالی با صدها سحر و جادوی متعدد

* گرافیک رنگارنگ و انیمیشن های دوست داشتنی

بازی Clash of Islands هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی معرفی و ان را به همراه نسخه ی مود شده برای شما قرار داده ایم که می توانید ان ها را به رایگان دریافن کنید.

توجه داشته باشید که :

** همانطور که گفتیم این بازی آفلاین است و اصلا نیازی به اینترنت ندارد.

** در نسخه ی مود شده منابع نامحدود، سرباز بی نهایت، ساختمان و سنگ های نامتناهی در اختیار دارید!

تغییرات نسخه ی v1.05:

* بزودی جنگ های چند نفره آنلاین را به بازی اضافه خواهیم نمود!

 

دانلود Clash of Islands - بازی استراتژی "برخورد جزایر" اندروید!

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫8 از 5.0 با 53 عدد رای)
kayva بازدید : 62 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

Shadow Kings

– سایه پادشاهان یک بازی دیگر در سبک بازی های استراتژی آنلاین برای اندروید است که با میلیون ها دریافت از گوگل پلی و امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ از برترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیک به شمار می رود که توسط استودیوی بازیسازی Goodgame Studios عرضه گردیده است. با نصب این بازی برروی موبایل خود می توانید وارد دنیای سایه پادشاهان شوید و به مبارزه با نیروهای شیطانی، اورک ها، اجنه و غیره بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. در این بازی همانند دیگر بازی های آنلاین شما باید کنترل یک سرزمین را در دست بگیرید و با ایجاد ارتشی قدرتمند از الف ها، دورف ها، انسان ها به نبرد با مخالفان بروید! شما باید با ایجاد دیوارهایی مستحکم و شهری امن از مردم سرزمین خود محافظت به عمل بیاورید و با دریافت مالیات ها و تجارت های متعدد به افزایش درامد خود کمک نمایید و به توسعه و گسترش شهر اختصاصی خود می پردازید.

در بازی Shadow Kings امکان اتحاد نیز فراهم گردیده است که می توانید با دیگر بازیکنان جهانی و دوستان یک اتحاد قدرتمند را بسازید و با قدرتی چند برابر به دشمنان حمله ور شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Shadow Kings اندروید :

* انواع ساختمان ها، دکوراسیون و آیتم ها برای ایجاد یک سرزمین زیبا

* بودن ارتشی عظیم از رزمندگان با توانایی های منحصر به فرد

* امکان تولید منابع با کارهای مختلف و شروع یک تجارت سودآور

* امکان ایجاد اتحادی قدرتمند با کاربران جهانی و یا دوستان نزدیک

* دارا بودن گرافیک سه بعدی اچ دی به همراه انیمیشن های واقعا زیبا

بازی Shadow Kings به صورت رایگان عرضه شده است و ما امروز در فارسروید به درخواست مکرر کاربران اخرین نسخه ی ان را که همین چند دقیقه پیش در گوگل پلی عرضه شد را برای شما قرار داده ایم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Shadow Kings آنلاین است و برای بازی کردن اتصال اینترنت همیشه مورد نیاز است و با اینترنت سیمکارت ها نیز کار می کند.

تغییرات نسخه ی v1.15.19 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و باگ های بازی

 

دانلود Shadow Kings - بازی سایه پادشاهان اندروید!
 
افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫0 از 5.0 با 4 عدد رای)
kayva بازدید : 68 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

Game of War – Fire Age v2.16.405

– بازی فوق العاده زیبای عصر آتش اندروید شبیه به بازی Clash Of Clans با امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ و ده ها میلیون بازیکن از سراسر جهان!!!

Game of War – Fire Age یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های استراتژیک آنلاین از استودیوی بازیسازی Machine Zone مخصوص سیستم عامل اندروید است که با بیش از ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ بازیکن از سرار جهان از برترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژی اندرویدی به شمار می رود و نیویورک تایمز ان را بسیار جذاب تر از بازی معروف کلش آف کلیز – Clash Of Clans معرفی نموده است و پیشنهاد می دهیم حتما ان را امتحان کنید! در این بازی شما در مقابل میلیون ها بازیکن از کشورهای مختلف جهان باید به نبرد بپردازید ؛ شما می توانید به ساخت و سفارشی کردن امپراتوری خود مشغول شوید و با قدرتمند کردن خود رقیبان را یکی پس از دیگری از بین ببرید و برای تبدیل شدن به پادشاه بازی جنگ آتش تلاش کنید!

بازی Game of War – Fire Age همانند بازی Clash Of Clans بسیار حرفه ای و گرافیکی طراحی شده است و تمامی ویژگی هایی که در بازی کلش آف کلینز موجود است را با خود به همراه دارد!

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Game of War – Fire Age اندروید :

* بازی و چت با میلیون ها تن از بازیکنان سراسر جهان در بیش از ۳۲ زبان مختلف

* امکان حمله ور شدن به سوی بازیکنان دیگر برای از بین بردن آن ها و تسخیر پادشاهی

* امکان تشکیل اتحادی قدرتمند با دیگر بازیکنان برای از بین بردن سریع و قوی تر بازیکنان دیگر

* امکان ارتقا ساختمان ها، دیوارها و تقویت سلاح های خود برای افزایش قدرت خود

بازی Game of War – Fire Age هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های ایرانی ان را معرفی می کنیم.

توجه داشته باشید که : بازی Game of War – Fire Age یک بازی استراتژیک آنلاین است که برای اجرا به اینترنت احتیاج دارد ؛ با سیمکارت های ایرانسل و همراه اول نیز کار می کند.

تغییرات نسخه ی v2.16.405:

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Game of War - Fire Age - بازی استراتژی عصر آتش اندروید!

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫2 از 5.0 با 11 عدد رای)
kayva بازدید : 79 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

Let’s Farm v6.5

– یک بازی رایگان مزرعه داری شبیه به های دی و حتی زیباتر ! درخواستی کاربران
آپدیت به جدیدترین نسخه ی موجود در Google Play به درخواست کاربران

بازی های مزرعه داری و کشاورزی یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی است که تا به این لحظه ده ها مورد از بهترین های آن را معرفی کرده ایم و امروز نیز به درخواست کاربران قصد معرفی یک بازی مزرعه داری بسیار زیبا و سرگرم کننده با نام Let’s Farm را داریم که با دارا بودن گرافیک رنگارنگ اچ دی، صداگذاری مهیج و طراحی منحصر به فرد تجربه ای متفاوت از بازی های مزرعه داری را در اندرویدفون شما به ارمغان می اورد. این بازی همانند دیگر بازی های مزرعه داری به صورت آنلاین صورت می پذیرد و در واقع هیجان بازی های مزرعه داری در این است که با دیگر کاربران جهانی به رقابت بپردازید! اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژی مزرعه داری همچون Hay Day هستید و دوست دارید بهترین بازی استراتژی مزرعه داری و کشاورزی را تجربه کنید بازی Let’s Farm را به هیچ وجه از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Let’s Farm اندروید :

* انواع مواد غذایی، محصولات خوشمزه برای کشت

* تجارت با دوستان و همسایگان برای تکمیل سفارشات

* امکان پروزش انواع حیوانات دوست داشتنی و ناز

* دارا بودن حجمی بسیار کم کمتر از سی مگابایت

* دارابودن گرافیک اچ دی رنگارنگ و صداگذاری مهیج

بازی Let’s Farm هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ می باشد و میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است که ما امروز در فارسروید اخرین نسخه ی ان را  در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Let’s Farm بصورت آنلاین است و برای اجرا اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد و با اینترنت سیمکارت ها نیز کار می کند.

تغییرات نسخه ی v6.5:

* در گوگل پلی تغییراتی برای این نسخه ذکر نشده است.

 

دانلود Let's Farm - بازی مزرعه داری اندروید!
 
افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫2 از 5.0 با 10 عدد رای)
kayva بازدید : 101 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

Farmdale v1.6.17 + Mod

بازی کشاورزی و مزرعه داری مخصوص اندروید
نسخه معمولی + مود با پول بی نهایت به صورت جداگانه

Farmdale یک بازی فوق العاده زیبا با محیط دوست داشتنی در سبک بازی های استراتژی و مزرعه داری از استودیوی بازیسازی Game Garden برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در مارکت عرضه شده و تا به این لحظه بیش از ۵ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از برترین ها به شمار می رود. در این بازی شما به عنوان شهردار می بایست که مسئولیت های سنگین مختلف را به دوش بگیرید و تمامی بخش های مزرعه داری، دامپروری، آشپزی، ریسندگی، بافندگی و غیره را با مدیریت عالیتان به گردش در اورید تا به صورت روزانه درآمدی از آنان حاصل شود. درامد شما با کارهایی همچون کاشت محصولات، پرورش حیوانات اهلی، فروش محصولات بدست امده از حیوانات، فروش ابزارهای هنری طراحی شده و … فراهم می شود که با ان می توانید زمین کشاورزی خود را گسترش دهید و هیجان بازی را دو چندان کنید. اگر به بازی های مزرعه داری اندروید علاقه دارید به هیچ وجه Farmdale را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی مزرعه داری Farmdale اندروید :

* بازی در دنیایی جادویی با شخصیت های دوست داشتنی

* پرورش و مراقبت از انواع حیوانات دوست داشتنی و زیبا

* ده ها مورد از گیاهان و درختان مختلف برای پرورش

* تولید اشیاء مختلف هنری و غیره برای فروش و افزایش درامد

* انواع ساختمان های مختلف برای زیباسازی زمین خود

* گرافیک رنگارنگ و دوست داشتنی و محیط بدون خشونت

بازی Farmdale هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه عرضه شده ان را به درخواست کاربران به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ان را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که : در نسخه ی مود شده از بازی Farmdale ؛ پول بی نهایت است اما در نسخه معمولی شما باید با تلاش و پشتکار خود به جمع اوری پول بپردازید.

تغییرات نسخه ی v1.6.17:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و بهینه سازی ها

 

دانلود Farmdale - بازی مزرعه داری اندروید + مود

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫6 از 5.0 با 17 عدد رای)
kayva بازدید : 70 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

Virtual City Playground

به فارسی (شهر مجازی تفریحگاه) یکی از زیباترین و پرطرفدارترین بازی های شهرسازی از استودیوی بازیسازی معروف جی ۵ (G5) برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن انواع ابزارهای مختلف برای ساخت شهر رویاهای خود در اختیارتان قرار میگیرد تا تجربه ای جدید و متفاوت از ساخت یک شهر صنعتی و پیشرفته را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان بیاورد! در این بازی شما به عنوان یک بازیکن ابتدا شما شهری را بنا می کنید، سپس به ساخت خانه های مسکونی و صنعتی، مراکز تجاری و کارخانجات، پارک ها و مراکز تفریحی همچون سینما، کاشت درختان و ایجاد فضای سبز، گسترش پایانه های حمل و نقل و راهداری، احداث خط آهن و صنایع هوایی و فضایی، تاسیس بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و غیره می پردازید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید!

شما به عنوان فرمانده ی شهر باید تمام تلاش خود را برای ایجاد یک محیط شاد و بدون مشکل برای شهروندان به کار بگیرید و با انجام کارهای مختلف همچون تولید کالا و تحویل آن به مراکز خرید، تجارت با کشورهای همسایه و اجرای ساخت و سازها و غیره به کسب در آمد بپردازید و با استفاده از پول و درآمد خود شهر را گسترش دهید! راز موفقیت شما در بازی، دست یابی توازن بین پارامترهای زمان، درآمد، محیط زیست، جمعیت و شادی است و آن را به همه کاربران دوستدار بازی های شهرسازی و استراتژیک پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی Virtual City Playground اندروید :

* شامل بودن بیش از ۳۶۰ ماموریت مختلف و متنوع

* بیش از ۱۷۰ ساختمان، نقاط دیدنی و دکوراسیون برای زیباسازی شهر

* نزدیک به ۱۰۰ دستاوردهای چالش برانگیز برای بدست آوردن توسط شما

* به روز رسانی منظم و به صورت رایگان برای سرگرم نگه داشتن شما

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده + صداگذاری هیجان انگیز

بازی Virtual City Playground هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ می باشد و میلیون ها بار دانلود شده و ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم. برای مشاهده ی تصاویر و تریلری از بازی با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.17 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع باگ ها و مشکلات بازی

 

دانلود Virtual City Playground - بازی شهر مجازی اندروید + دیتا

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫0 از 5.0 با 9 عدد رای)
kayva بازدید : 73 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

Family Farm Seaside v3.3.1

– بازی مزرعه داری پرطرفدار اندروید شبیه به بازی Hay Day با امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ و بیش از ۵۰ میلیون بازیکن جهانی!

Family Farm Seaside – مزرعه ساحلی یک بازی پرطرفدار و فوق العاده زیبا در سبک بازی های مزرعه داری از استودیوی بازیسازی FunPlus مخصوص اندروید است که با بیش از ۵۰۰۰۰۰۰۰ بازیکن آنلاین از سراسر جهان از برترین و محبوب ترین بازی های سبک Casual در گوگل پلی به شمار می رود! همین الان مزرعه ساحلی را برروی موبایل اندرویدی خود نصب کرده و به جمع بیش از ۵۰ میلیون بازیکن این بازی بپیوندید! در این بازی شما مزرعه ای کوچک را در اختیار دارید که می توانید هر نوع محصولی را که مایلید بکارید، رسیدگی کنید و به فروش برسانید و با افزایش امتیاز و درآمد خود به گسترش مزرعه ی خودتان بپردازید!

یکی از ویژگی های جالب این بازی امکان همکاری و رقابت با دیگر بازیکنان آنلاین از سراسر جهان می باشید به گونه ای که در ان شما می توانید دیگر بازیکنان را به دوستان خود در بازی اضافه کنید و مزرعه آن ها را مشاهده کنید و به کسب و کار گسترده تر به صورت شریکی بپردازید!

برخی از ویژگی های بازی مزرعه داری Family Farm Seaside اندروید :

* کاشت و برداشت بیش از ۲۰۰ نوع محصول کشاوری مختلف

* ساخت و گسترس مزرعه ی شخصی خود در یک چشم انداز ساحلی

* امکان پیدا کردن دوستان و اضافه کردن آن ها به عنوان دوست برای همکاری

* امکان رقابت با دوستان خود برای دست یابی به بیش از ۴۰ دستاورد

* دارا بودن گرافیک اچ دی و رنگارنگ به همراه صداگذاری بسیار مهیج

بازی Family Farm Seaside هم اکنون در مارکت اندروید (Google Play) دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان رابه صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Family Farm Seaside به صورت اینترنتی و آنلاین است و برای بازی کردن اینترنت مورد نیاز می باشد و با اینترنت سیمکارت های ایرانسل و همراه اول نیز سازگار است.

تغییرات نسخه ی v3.3.1: 

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک و اتصال

 

دانلود Family Farm Seaside - بازی مزرعه ساحلی اندروید!

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫2 از 5.0 با 13 عدد رای)
kayva بازدید : 80 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

SimCity BuildIt V1.4.3.28483

– واقع بینانه ترین بازی شهرسازی اندروید محصولی جدید از کمپانی EA GAMES یا همان ELECTRONIC ARTS
یک بازی شهرسازی آنلاین برای رقابت با بازیکنان جهانی – طراحی شده به صورت سه بعدی و ۳۶۰ درجه!
آپدیت جدید ۴ تیرماه ۱۳۹۴ با ویژگی های جدید و عالی

SimCity BuildIt یک بازی بسیار زیبا با گرافیک اچ دی و طراحی شده به صورت سه بعدی (۳D) از استودیوی بازیسازی معروف EA GAMES برای اندروید است که نسخه اول ان ساعت ها قبل به صورت کاملا رایگان در پلی استور عرضه گردید. در این بازی شما در نقش یک بازیکن باید به ساخت شهر و مدیریت بخش های مختلف ان بپردازید و یکی از بهترین بازی های مدیریت شهر را تجربه نمایید. شما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید و شهروندان را به هر آنچه که نیاز دارند برسانید! بله شما می توانید انواع ساختمان ها را بسازید و به مدیریت بخش های مختلف شهر بپردازید و با کسب سرمایه هیجان را دو چندان کنید. اگر به بازی های کمپانی ای آ علاقه مندید به هیچ وجه بازی پیش رو را نیز از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی شهرسازی SimCity BuildIt اندروید :

* حل مشکلات شهر همچون ترافیک، آتش سوزی و آلودگی

* افزودن انواع خدمات شهری به شهرستان همچون  آب و برق به راضی

* ساخت انواع ساختمان ها، مغازه ها و قمار خانه ها برای شهر خود

* کاوش شهرستان ۳D خود از تمام زوایای ۳۶۰ درجه با کنترل کامل

* طراحی واقعی با شب و روز به همراه صداگذاری بسیار مهیج

بازی SimCity BuildIt هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی معرفی و به صورت رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی SimCity BuildIt آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v1.4.3.28483 :

* اضافه شدن چندین ویژگی جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبودهای مختلف

 

دانلود SimCity BuildIt - بازی شهرسازی EA GAMES اندروید + دیتا !

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫1 از 5.0 با 38 عدد رای)
kayva بازدید : 71 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

– بازی پرطرفدار استراتژی دفاع اسباب بازی ۱ اندروید همراه دیتا آفلاین

Toy Defense از پرطرفدارترین، زیباترین و سرگرم کننده ترین بازی های استراتژیکی اندروید می باشد که نسخه های دوم و سوم و چهارم آن نیز منتشر گردیده و مدت ها قبل آن ها را در سایت معرفی کرده بودیم ؛ جای نسخه ی اول بازی استراتژیکی و تاکتیکی دفاع اسباب بازی در سایت احساس می شد و تصمیم گرفتیم حال آن را برای شما قرار دهیم و از طرفی آرشیوی بازی های سایت را قدرتمندتر سازیم! در این بازی بسیار زیبا شما در نقش یک بازیکن مدیریت دسته ای از اسباب بازی های جنگی را بر عهده خواهید گرفت و می بایستی که با استفاده از سربازان و جنگ افزارهای اختصاصی خودتان به سمت دشمنانی که در حال حرکت هستند تیراندازی کنید!

دفاع اسباب بازی ۱ جنگ افزارها و تجهیزاتی قدرتمند و عالی با امکان آپدیت را در اختیار بازیکن قرار می دهد و آیتم هایی برای فراخوانی نیروهای پشتیبان وجود دارد که قدرت شما را چند برابر می کند و در مواقع ضروری موجب نابودی تمامی دشمنان شما می گردد! تعداد موج عبور دشمنان از مسیر در هر مرحله برای شما مشخص می شود که البته در مراحل اولیه بسیار کم است و با گذراندن مراحل بیشتر و بیشتر خواهد شد و رفته رفته هیجان چند برابر می شود‍.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Toy Defense اندروید :

* شامل بودن بیش از ۹۰ مرحله مختلف در انواع مکان های متنوع

* بودن بیش از ۹ نوع از واحدهای دشمن برای از بین بردن توسط بازیکن

* بودن تجهیزاتی همچون تعمیر برج ها، احیای برج از بین رفته و غیره

* بودن انواع سلاح ها با تیرهای قدرتمند و سریع برای از بین بردن دشمنان

* دارا بودن یک گرافیکی شگفت انگیز و خارق العاده به همراه جلوه های صوتی

بازی استراتژیک Toy Defense به صورت رایگان عرضه شده و دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

 تغییرات نسخه ی v1.23:

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی برای تجربه بهترین بازی استراتژیکی

 

دانلود Toy Defense - بازی استراتژیک دفاع اسباب بازی 1 اندروید + دیتا

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫7 از 5.0 با 7 عدد رای)
kayva بازدید : 70 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

  Boom Beach 22.70 – جدیدترین و آخرین ورژن بازی معروف بوم بیچ اندروید  – محصول Supercell
آپدیت جدید اختیاری برای اولین بار در سطح وب و همزمان با انتشار
فایل نصبی و دیتا به صورت جداگانه

Boom Beach – ساحل بوم یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژیکی از استودیوی بازبسازی معروف Supercell خالق بازی معروف و پرطرفدار کلش آف کلنز (Clash of Clans) است که بالاخره پس از مدت ها انتشار نسخه ی اندرویدی آن به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد! در این بازی بسیار زیبا شما تعدادی سرباز و قایق در اختیار دارید و می بایستی که با استفاده از مهمات و نیروهای خود جزیره های دشمنان را تسخیر کرده و برده ها را آزاد نمایید و منابع دشمن را به غارت ببرید! شما می توانید به مرور زمان لشکر خود را بزرگ و بزرگتر کنید و همچنین سلاح های اعضا را ارتقاء دهید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

گرافیک این بازی دقیقا همانند بازی معروف و نام آشنای Clash of Clans است و هم چنان شاهد سرباز های کارتونی دوست داشتنی هستیم که این بازی فوق العاده زیبا را به همه کاربران اندرویدی پیشنهاد می دهیم!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Boom Beach اندروید :

* بازی در دنیایی بزرگ پر از دشمنان و گنجینه های مختلف

* نبرد با هزاران بازیکن در سراسر دنیا و تصرف منابع آن ها

* ساختمان ها، منابع و سرباز های متنوع و فراوان برای استفاده در نبرد

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی

بازی Boom Beach هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید نسخه سالم ان را برای اولین بار به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم از آن لذت ببرید!

توجه داشته باشید که : در صورت منتشر شدن نسخه ی جدید بازی ؛ نسخه قبل از کار می افتد و به ناچار باید به نسخه جدید آپدیت کنید. این صفحه از فارسروید را مدنظر داشته باشید و جدیدترین نسخه ی بازی را در سریع ترین زمان ممکن در این صفحه مشاهده کنید! :)

تغییرات نسخه ی v22.70:

* ذخیره لایه های پایگاه جزیره شما در ۶ لایه مجزا ( جدید )
*  امکان به اشتراک گذاری دفاع ها و یا حملات شما برای هم تیمی های خود در تسک فورس
* رفع متعدد باگ های جنگنده های Warriors, RifleMans, Medic و پیروی نکردن Critters از مشعل راهنما.
* رونمایی از ظاهر جدید ساختمانهای دفاعی در سطح های بالا ( Machine Guns, Sniper Towers,Canons )
* افزایش چشمگیر پاداش Dr.Terror Events و افزایش درجه سختی این حادثه روزانه.
* افزایش منابع GearHeart Events در دو تغییر پیاپی و آسان سازی چند درصدی این حادثه هفتگی.
* افزایش پاداش شکست دشمن اصلی در هر هفته HammerMans Attack Your Base
* بهبود چشمگیر گرافیک و گیم پلی بازی و رفع چندین باگ جزیی دیگر در آخرین آپدیت صورت گرفته است.

 

 

دانلود Boom Beach - بازی استراتژیک ساحل بوم اندروید!

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫9 از 5.0 با 356 عدد رای)

kayva بازدید : 74 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

بازی استراتژیک گرافیکی آنلاین Age of Warring Empire v2.3.75 اندروید + تریلر – درخواستی کاربران

Age of Warring Empire – عصر جنگ های امپراطوری یک بازی پرطرفدار با بیش از ۱۰ میلیون بازیکن از سراسر جهان در سبک بازی های استراتژیک و نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Silent Ocean مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما به عنوان فرمانده ی یک سرزمین می توانید به صورت دلخواه قلمروی خودتان را بسازید و با به کار گیری انواع سلاح های قدرتمند دشمنان خود را که بازیکنانی از جنس خودتان هستند را از بین ببرید. در هنگام شروع بازی قلعه ای ضعیف با وضعیتی آشفته به شما تحویل داده شده است  و وظیفه ی شما رسیدگی به تمامی بخش های آن خواهد بود و می بایستی با سرعت و دقت بالا قلمروی خودتان را بهبود ببخشید. انواع دشمنان مختلف در همان وضع آشفته به شما حمله می کنند و شما باید با استراتژی های خودتان آن را شکست دهید و به جمع آوری پول بپردازید! شما با کمک پول های بدست آمده می توانید آیتم های جدید را خریداری و قدرت خودتان را چند برابر نمایید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک آنلاین Age of Warring Empire اندروید:

* ساخت قلمروی اختصاصی خود و نبرد برای تسخیر قلمروی دشمنان

* استخدام سربازان و فرماندهانی قدرتمند از یونان باستان، روم و پارس!

* شامل تعداد زیادی از قهرمانان با قدرت ها و مهارت های منحصر به فرد

* امکان ارتقای لباس ها و زره پوش های قهرمانان و قدرتمندسازی آن ها

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده و رنگارنگ + صداگذاری هیجان انگیـز

بازی Age of Warring Empire با ده ها میلیون بازیکن از سراسر دنیا دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که: بازی Age of Warring Empire به صورت آنلاین صورت می پذیرد و برای بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز است و این اتصال می تواند توسط سیمکارت های ایرانسل، همراه اول و تالیا صورت بپذیرد.

تغییرات نسخه ی v2.3.75: 

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Age of Warring Empire - بازی آنلاین پرطرفدار اندروید!

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫9 از 5.0 با 14 عدد رای)

kayva بازدید : 72 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

The Tribez v3.5

جدیدترین نسخه ی بازی آنلاین قبیله ها اندروید همراه دیتا + تریلر

The Tribez یکی از پرطرفدارترین و برترین بازی های سبک استراتژیک قبیله ای برای سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت رایگان عرضه شده است و با دارا بودن امتیاز ۴.۶ و ۵.۰ در پلی استوری از پرطرفدارترین ها نیز به شمار می رود. این بازی شما را برای سفر به یک جزیره مرموز و شگفت انگیز دعوت می کند که در آن باید به کشف سرزمین های جدید بروید و با ساخت انواع مکان های مختلف اقتصاد کشور خود را توسعه داده و وضع آن را بهبود ببخشید!

شما می توانید با ایجاد یک شهر دلخواه با مکان های مختلف از جمله کارخانه ی چوب، درختان مختلف و نانوا قبلیه تان را رونق ببخشید و با دیگر قبایل به تعامل بپردازید. وظیفه ی شماست که مردمان صلح دوستی که در پشت کوه ها قرار دارند و خانه هایشان از سنگ و کاه درست شده را به درجه ی بالایی از اقتصاد برسانید و ساعت ها خود را سرگرم سازید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. شما در بازی با انواع شخصیت های جدید ملاقات خواهید کرد و با ایجاد خانه های مختلف در مکان های دلخواه قبیله را گسترش می دهید و قادر خواهید بود به قبایل همسایه با فرستادن غذاها و پول ها کمک کنید.

برخی از ویژگی های بازی The Tribez اندروید :

* بازی در ۶ جزیره ی مختلف و متنوع برای ایجاد یک قبیله متفاوت

* در دسترس بودن بیش از ۱۰۰ ساختمان های کاربردی و تزئینی

* در دسترس بودن بیش از ۱۴ ساختمان مختلف برای جمع اوری منابع

* بودن بیش از ۷۰۰ مکان شگفت انگیز برای کشف کردن توسط بازیکن

* دارا بودن گرافیک عالی به همراه انیمیشن های جذاب و شگفت انگـیز

* پشتیبانی کامل از اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی ۲.۲ و بالاتر

* کیفیت صداگذاری عالی برای تجربه ی هیجان برانگیزترین بازی استراتژیک

ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی بازی شگفت انگیز The Tribez را برای شما قرار داده ایم که به صورت کاملا تست شده می باشد و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب، علاوه بر مشاهده ی تصاویری از محیط بازی و تریلرش آن را با یک کلیک دریافت کنید …

تغییرات نسخه ی v3.5: (درخواستی کاربران)

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

 

دانلود The Tribez - بازی اعتیادآور و پرطرفدار قبیله ها اندروید + دیتا

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫3 از 5.0 با 6 عدد رای)
kayva بازدید : 72 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Fairy Farm v2.7.0

– بازی استراتژی مزرعه داری و کشاورزی اندروید همراه فایل دیتا – آفلاین

Fairy Farm – پری مزرعه یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های مزرعه داری و استراتژیکی از استودیوی بازیسازی Game Garden دقیقا شبیه به بازی پرطرفدار Hay Day مخصوص سیستم عامل اندروید است که با میلیون ها دانلود از گوگل پلی در صدر برترین بازی های استراتژیکی قرار دارد و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که نشان دهنده ی محبوبیت آن نزد کاربران اندرویدیست. در این بازی شما در نقش یک بازیکن باید به مزرعه داری مشغول شوید و با کشت محصول، پرورش حیوانات و کارهای دیگر به جمع آوری پول بپردازید و با بدست آوردن پول مزرعه ی خودتان را گسترش دهید و تجربه ی بهترین بازی استراتژی مزرعه داری را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

بازی Fairy Farm دارای برتری ای عالی نسبت به بازی های مشابه است! حدس بزنید این برتری چیست؟! بله برتری این بازی نسبت به بازی های مشابه آفلاین بودن آن است یعنی بدون نیاز به اینترنت می توانید در هر مکان و زمانی به مزرعه داری بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!

برخی از ویژگی های بازی مزرعه داری Fairy Farm اندروید:

* پرورش بیش از ۱۰۰ حیوان ناز و دوست داشتنی از جمله طاووس و اژدها

* کاشت و برداشت بیش از ۱۵۰ گیاه جادویی و درختان متعدد توسط بازیکن

* امکان زیباسازی و تزئین مزرعه خود با صدها اقلام مسحور و متعدد

* شامل انواع مأموریت های جالب و چالش برانگیز به همراه دستاوردهای متعدد

* استفاده از تجهیزات پیچیده به عنوان معجون برای انجام آزمایش های کیمیاگری

* پشتیبانی از زبان های نگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و روسی

بازی Fairy Farm از زیباترین بازی های اندرویدیست که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به همراه نسخه ی مود شده در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم از آن لذت ببرید.

 تغییرات نسخه ی v2.7.0:

* اضافه شدن ده ها ویزگی های جدید

* ماجراهای حماسی جدید در انتظار شما هستند

 

دانلود Fairy Farm - بازی مزرعه داری پری مزرعه اندروید!

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 2٫9 از 5.0 با 11 عدد رای)
kayva بازدید : 91 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Wars and Battles v1.5.1339 Unlocked

– بازی استراتژیک آفلاین و آنلاین نبردها و جنگ ها اندروید همراه دیتا
امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ و قیمت ۶.۹۹ دلار در گوگل پلی!
نسخه فول – تست شده با اجرای آفلاین

Wars and Battles – جنگ ها و  نبردها بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازی های استراتژیک برای دستگاه های با سیستم عامل هوشمند اندروید است که استودیوی بازیسازی Battle Factory SAS آن را با قیمت ۶.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه نموده است و مثل همیشه تصمیم گرفتیم در اسرع وقت و همزمان با انتشار برای اولین بار ان را حضور شما ایرانیان دارنده دیوایس های Android معرفی نماییم! این بازی شما را به جنگ های واقعی قرن های اخیر دعوت می کند و به شما این اطمینان را می دهد که به هیچ وجه با گیم پلی ای تکراری مواجه نشوید! اگر از علاقه مندان به جنگ های تاریخی، نظامی و استراتژی هستید تحت هیچ شرایطی Wars and Battles را از دست ندهید چرا که گرافیک همه جانبی و غنی و گیم پلی اعتیادآورش ساعت ها شما را به گوشی میخکوب خواهد نمود. انواع جنگ های مربوط به سال های مختلف ۱۹۴۴ و ۱۹۷۳ میلادی انتظار شما را می کشند! هم اکنون ما در فارسروید نسخه آنلاک شده و فول Wars and Battles را برای شما قرار داده ایم که ۲ نبرد واقعی را شامل می شود و هرچه بازی کنید تمام نمی شود [دو نبرد جدید در بروزرسانی های اینده توسط سازنده اضافه می شود.]!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Wars and Battles اندروید:

* شرکت در نبردهای واقعی سه و دو بعدی

* شامل بیش از ۵۰ سناریوهای مختلف و مهیج

* امکان بازی به صورت انفرادی و یا چند نفره با بازیکنان جهانی

* تبدیل شدن به یک استراتژیست فوق العاده

* استفاده از انواع تجهیزات مختلف تانک و... در نبردها

* بزودی : خارکف سال ۱۹۴۳ و جنگ کره ۱۹۵۰-۱۹۵۱

* گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیادآور

بازی Wars and Battles هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین ورژن پولی ان را برای اولین بار حضور شما دوستداران بازی های استراتژیکی معرفی نموده ایم که به صورت آفلاین برروی دستگاه های اندرویدی +۴.۱ نصب و اجرا خواهد شد.

تغییرات نسخه ی v1.5.1339:

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی.

 

دانلود Wars and Battles - بازی استراتژیک آفلاین اندروید + دیتا

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫8 از 5.0 با 37 عدد رای)
kayva بازدید : 92 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Kingdom Rush Origins v1.4.0 + Mod ن

سخه ی سوم بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار پادشاهی راش برای اندروید همراه دیتا – آفلاین
نسخه ی معمولی + مود شده با قهرمانان آنلاک شده/کریستال بی نهایت
پیشنهاد ویژه به کاربران دوستدار بازی های Strategy

Kingdom Rush Origins نسخه ی جدیدی از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار پادشاهی راش از استودیوی بازیسازی Ironhide Game Studio برای اندروید است که نسخه اول ان چند ساعت پیش با قیمت ۲.۹۹ دلار در مارکت اندروید عرضه گردید که تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و آن را در اسرع وقت در اختیار شما کاربران همیشگی قرار دهیم. این بازی در اصل نسخه ی سوم از بازی پادشاهی راش است که در ان شما به یک سفر حماسی و دفاع از پادشاهی خود در برابر انبوهی از اورک ها، ترل و جادوگران شیطانی می روید و در ابتدا مقدار محدودی از سکه های امپراطوری در اختیار شما قرار دارد که می بایستی به ساخت برج ها و ساختمان های مختلف پرداخته و زیر ساخت های آن را تقویت کنید و …! اگر به بازی های استراتژیکی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید Kingdom Rush Origins را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Kingdom Rush Origins اندروید :

* ورود به دنیای پادشاهی راش با جنگل های مرموز، خرابه های باستانی و غیره

* امکان ایجاد سربازان و در دست گرفتن فرماندهی ان ها توسط شما

* شامل بیش از ۳۰ نوع دشمن جدید و شرکت در جنگ های حماسی

* دارا بودن یک گیم پلی منحصر به فرد با بیش از ۷۰ دستاورد مختلف

* دارا بودن کیفیت صداگذاری حرفه ای برای افزایش هیجان بازی

*  دارا بودن گرافیک بسیار بالای اچ دی همراه با تصاویری خیره کننده

بازی Kingdom Rush Origins هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ان را دانلود کنید.

دقت داشته باشید : اگر به بازی پادشاهی راش علاقه مندید ؛ نسخه ی اول و دوم آن نیز در فارسروید معرفی شده است که از طریق لینک های زیر می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید :

دانلود Kingdom Rush – بازی استراتژی دفاعی اندروید + دیتا

دانلود Kingdom Rush Frontiers – بازی دفاعی اعتیادآور اندروید !

تغییرات نسخه ی v1.4.0:

* اضافه شدن ده ها ویژگی جدید

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک

 

دانلود Kingdom Rush Origins - بازی پادشاهی راش اندروید!

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫4 از 5.0 با 19 عدد رای)
kayva بازدید : 81 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Battle Glory v2.67

بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده شکوه نبرد اندروید – آنلاین
یک بازی پرطرفدار شبیه Clash Of Clans با امکان ایجاد کلن

این روزها بازار بازی های استراتژیک وافعا داغ است، به طوری که هر شخص حداقل ۲ بازی استراتژیک آنلاین (از نوع کشاورزی، قبیله ای و …) را برروی دستگاه خود نصب دارید و به نوعی از پرطرفدارترین سبک های بازی ها به شمار می رود. پس از معرفی بازی های مختلف استراتژیکی این بار قصد معرفی یک بازی استراتژی فوق العاده زیبا با نام Battle Glory را داریم که توسط استودیوی بازیسازی MG Studio عرضه شده و میلیون ها کاربر آنلاین سراسر جهان را به سمت خود کشانده است. در این بازی همانند دیگر بازی های استراتژیک شما باید کلن اختصاصی خود را بسازید و با ایجاد ارتشی قدرتمند از نیروهای مختلف به نبرد با دیگر کاربران انلاین سراسر جهان بروید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. نبردهای شما به صورت کاملا واقعی در برابر بازیکنان انلاین جهانی صورت می پذیرد و به قول طراح در نسخه های بعدی امکان تشکیل اتحاد نیز به بازی اضافه خواهد شد.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Battle Glory اندروید :

* ایجاد کان اختصاصی خود برای نبرد با بازیکنان

* در اختیار قرار دادن انواع سلاح ها و سازه های متعدد

* امکان مبارزه و حمله به بازیکن های دیگر از سراسر جهان

* در نظر گرفتن انواع جوایز متعدد و عالی برای مبتدیان

* امکان چت کردن به صورت واقعی و آنلاین با دیگران

* دارا بودن گرافیک زیبا به همراه شخصیت های فان و جذاب

* دارا بودن انواع مسابقات متعدد برای افزایش هیجان

بازی Battle Glory هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین ورژن ان را برای اولین بار حضور شما کاربران همیشگی معرفی می کنیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع شود.

توجه داشته باشید که :

بازی Battle Glory آنلاین است و برای اجرا و بازی کردن اینترنت همیشه موردنیاز می باشد.

در صورت آپدیت بازی ؛ این صفحه از فارسروید را مدنظر داشته باشید چرا که همیشه اخرین نسخه ها و آپدیت های این بازی را در همین صفحه برای دانلود قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.68:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکال و بهینه سازی های مختلف

 

دانلود Battle Glory - بازی استراتژی شکوه نبرد اندروید

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫7 از 5.0 با 32 عدد رای)
kayva بازدید : 76 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

– بازی استراتژی فوق العاده زیبا و متفاوت “امپراطوری دریا” اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین
یک بازی جدید از استودیوی GIGL خالق بازی های مشهوری چون جزیره بهشتی

Maritime Kingdom یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با طراحی منحصر به فرد و واقعا دلربا از استودیوی بازیسازی GIGL خالق بازی های مشهوری چون Cloud Raiders، Paradise Island، Cat Story و … برای دستگاه های اندرویدی است که چند ساعت قبل به رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و آن را در اسرع وقت حضور کاربران دوستدار بازی های استراتژیک معرفی نماییم. همانطور که از اسم بازی و عنوان نیز مشخص است با یک بازی دریایی مواجهید که در ان شما باید امپراطوری قدرتمند خود را در کنار دریا بنا کنید و علی رغم دفاع از شهر خود در برابر دشمنان غارتگر با فرستادن ناوگان به بخش های دیگر دارایی خود را افزایش دهید و به گسترش امپراطوری خودتان کمک نمایید. اگر به بازی های استرانژی اندرویدی علاقه مندید و دوست دارید که یکی از متفاوت ترین و بهترین های این سبک را تجربه کنید به هیج وجه بازی جدید Maritime Kingdom را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Maritime Kingdom اندروید :

* شامل بیش از ۳۵۰ ماموریت چالش برانگیز

* بازی و ماجراجویی در ۴ جهان مختلف

* یک امپراطوری بزرگ با بیش از ۴۰ نوع ساختمان

* ساخت ناوگان قدرتمند و ایجاد مسیرهای تجاری

* تجارت بیش از ۳۰ منابع از جمله سنگهای قیمتی

* دشمنان مهیب از جمله دزدان دریایی

* طراحی منحصر به فرد با گرافیک HD و عالی

بازی Maritime Kingdom هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا برای شما قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب به رایگان ان را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که : بازی Maritime Kingdom به صورت آفلاین اجرا می شود و برای رقابت با دیگر کاربران سراسر جهان و به چالش کشاندن ان ها نیز می توانید اینترنت را وصل کنید و در اصل به دو صورت آفلاین و انلاین می توانید بای کنید.

تغییرات نسخه ی v1.1.63:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* بهینه سازی های متعدد و رفع باگ ها

 

دانلود Maritime Kingdom - بازی امپراطوری دریا اندروید + دیتا

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫1 از 5.0 با 22 عدد رای)

kayva بازدید : 68 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Iron Desert v1.8.0

– یک بازی استراتژیک آنلاین جنگ های مدرن اندروید – نسخه جدید همزمان با انتشار در گوگل پلی

Iron Desert یک بازی استراتژیک آنلاین بسیار زیبا و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی MY.COM برای اندروید است که مدت ها قبل به صورت کاملا رایگان در پلی استور عرضه گردید و در مدت زمانی بسیار کم توانست میلیون ها بازیکن را به سمت خودش بکشاند! در این بازی یک پایگاه نظامی با انواع توپخانه ها و سلاح های مختلف در اختیارتان قرار میگیرد که می بایستی با کمک ان ها به پایگاه های دیگر کاربران سراسر جهان حمله کنید و ان ها را شکست دهید البته باید دیوار دفاعی خودتان را نیز قدرتمند سازید و جلوی حملات ان ها بایستید و حملات را یکی پس از دیگری خنثی سازید. اگر به بازی های جنگ مدرن علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین بازی های استراتژی را تجربه کنید به هیچ وجه بازی فوق العاده زیبا و کم حجم Iron Desert را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Iron Desert اندروید :

* انواع سلاح ها و تجهیزات برای استفاده در نبرد

* جنگ در برابر دیگر بازیکنان سراسر جهان و انلاین

* جنگ در برابر کاربران برای انتخاب بهترین فرمانده

* انواع پاداش ها و دستاوردهای مختلف برای بازیکنان

* طراحی شده به صورت اچ دی با صداگذاری مهیج

* بهینه شده برای تبلت ها و گوشی های اندرویدی

بازی Iron Desert هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۳.۹ از ۵.۰ است که ما در فارسروید به درخواست کاربران ان را معرفی و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Iron Desert آنلاین است و برای اجرا حتما اینترنت مورد نیاز است.

تغییرات نسخه ی v1.8.0:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Iron Desert - بازی استراتژیک انلاین اندروید !

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫1 از 5.0 با 22 عدد رای)
kayva بازدید : 265 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Plants vs. Zombies™ ۲ v3.7.1 Original + Mod- نسخه ی دوم بازی پرطرفدار زامبی ها و گیاهان اندروید

همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مگا مود به صورت جداگانه
از Omid عزیز بابت در اختیار قرار دادن نسخه معمولی سالم سپاسگزاریم

Plants vs. Zombies 2 HD نسخه ی دوم بازی خارق العاده و محبوب زامبی ها و گیاهان برای سیستم عامل اندروید می باشد که که در آن زامبی ها به زرادخانه ی شما حمله ور شده اند و می بایستی از خانه ی خود در مقابل ان ها توسط گیاهان مختلف دفاع کنید. با انواع ابزارهای مختلف همچون بمب های گیلاس و دیوار باید جلوی زامبی ها ایستاده و از رسیدن به خانه ی خود جلوگیری کنید. اگر از طرفداران بازی های برج دفاعی باشید و نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده اید، قطعا نسخه ی دوم بازی فوق نیز برایتان جالب توجه و هیجان انگیز خواهد بود و باید از قدرت تفکر خود تا می توانید استفاده ی کامل را ببرید و با مهارت های خاص زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. بازی Plants vs. Zombies برای همه ی سنین جالب خواهد بود و از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

* افزوده شدن نیروگاه ها و زامبی های جدید برای افزایش هیجان

* افزوده شدن گیاهان جدید قدرتمند برای افزایش لذت بازی

* افزوده شدن راه های جدید شگفت انگیز برای محافظت

* جمع آوری کلید برای باز کردن قفل گیاهان جدید

* امکان بازی به صورت آنلاین و باز شدن بخش های جدید

* دارا بودن گرافیک عالی و کیفیت صداگذاری واقعی نسبت به نسخه قبل

ما در فارسروید نسخه ی جدید بازی Plants vs. Zombies 2 را برای شما کاربران همیشگی قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v3.7.1:

* کشف : Lost City Part 2

* اضافه شدن ۳ زامبی جدید

* اضافه شدن ۳ گیاه جدید

* بهبود گرافیک بازی و رفع مشکلات

 

دانلود Plants vs. Zombies 2 HD - بازی زامبی ها وگیاهان 2 اندروید

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫9 از 5.0 با 206 عدد رای)
kayva بازدید : 60 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Bad Dinos v1.0.5

– بازی استراتژیک دینوهای بد آندروید همراه دیتا + تریلر
امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ – قیمت ۲.۹۹ دلار در گوگل پلی
نسخه تست شده و آفلاین – فول

Bad Dinos – دینوهای بد بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژیکی از نوع برج دفاعی برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی Insomniac Games با قیمت ۲.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است. در این بازی شما باید از یک طرف از خانواده ی Poundrok محافظت کنید و از طرف دیگر برای نجات پسرشان از چنگال دشمنان به نبرد با آن ها بپردازید و ان ها را یکی پس از دیگری نابود سازید. انواع برج ها و تله های مختلف در اختیار شما قرار دارد که می توانید در مسیر حرکت دشمنان قرار دهید و آن ها را نابود سازید. امکان ارتقای تله ها و ابزارهای دفاعی نیز در بازی فراهم شده که شما می توانید با بالا بردن سطوح اقدام به ارتقای آن ها نمایید و قدرت را چند برابر کنید. اگر از علاقه مندان به بازی های برج دفاعی هستید به هیچ وجه Bad Dinos را از دست ندهید چرا که مجذوب گرافیک و گیم پلی اعتیادآورش خواهید شد.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Bad Dinos اندروید:

* نابود سازی دایناسورها و دشمنان با ضربه های پشت سر هم

* انواع تله ها و ابزارهای انفجاری مختلف برای استفاده

* طیف گسترده ای از دشمنان با قدرت های منحصر به فرد

* شامل صدها مرحله ی مختلف و چالش برانگیز

* امکان ارتقای ابزارها با جمع اوری امتیاز توسط شما

* لذت بردن از یک داستان کارتونی بسیار عمیق

بازی Bad Dinos هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه آن را برای اولین بار حضور شما دوستداران بازی های استراتژیک و برج دفاعی معرفی نموده ایم و برروی دستگاه LG G3 تست شده و به صورت کاملا آفلاین اجرا خواهد شد. برای مشاهده تصاویری از بازی و دانلود با ما همراه باشید…

تغییرات نسخه ی V1.0.5 :

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی.

 

دانلود Bad Dinos - بازی استراتژی دینوهای بد آندروید + دیتا

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫3 از 5.0 با 20 عدد رای)
kayva بازدید : 68 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Train Crisis HD V2.7.2

– بازی سرگرم کننده و متفاوت هدایت قطار برای اندروید همراه دیتا
تست شده برروی LG G3 با اجرای آفلاین

Train Crisis HD یکی از بهترین، اعتیادآورترین و پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژیک و فکری با گرافیکی خیره کننده و اچ دی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ در پلی استوری با پولی بودنش استقبال کم نظیری از آن صورت گرفته است! در این بازی بسیار هیجان انگیز شما مدیریت و کنترل راه آهن را بر عهده دارید و می بایستی تعدادی قطار را به صورت صحیح و امن به مقصدهایشان برسانید! قطارها و مقصدهای آنها با رنگ های مختص به خود متمایز شده اند و به راحتی می توان متوجه مسیر حرکت آن ها شد. بازی در مکان هایی بسیار زیبا از جمله بیابان، جنگل، کوهستان، شهر و غیره صورت می پذیرد و با بالا رفتن سطوح چالش برانگیزترین بازی استراتژیک را تجربه خواهید کرد!

در این بازی باید تمام تلاش خودتان را به کار بگیرید تا قطارها به درستی در ریل هایشان حرکت کرده و با تغییر دادن سریع مسیر ریل ها به هیچ عنوان به یکدیگر برخورد نکنند و بتوانید مرحله ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. گرافیک کاملا سه بعدی و اچ دی بازی، کیفیت صداگذاری حرفه ای و پخش صداهای مهیج، جلوه های بصری خیره کننده و کنترل های ساده ی بازی همگی دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی اچ دی مدیریت قطار را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند!

برخی از ویژگی های بازی Train Crisis HD اندروید :

* بازی در ۶ دوره از تاریخ صنعت راه آهن دوران مدرن، غرب و غیره

* بازی در محیط هایی تماشایی کیفیت بالا و سه بعدی کوه ها، تونل ها و غیره

* دارا بودن ۱۴۴ مرحله ی کاملا متنوع و شگفت انگیز برای پیش بردن توسط بازیکن

* دارا بودن سیستم رتبه بندی قدرتمند و دقیق برای ارزیابی مهارت های بازیکن

* گیم پلی اعتیاد آور و افزایش سطح دشواری با پیش رفتن مراحل رو به بالا

* در دسترس بودن ۴ قطار رنگی و بیش از ۶ واگن راه آهن

* پخش موسیقی های سه بعدی و جلوه های صوتی برای زمان های متعدد

*  روبرو شدن با عوامل مختلف جابجایی چراغ ایست، تونل ها، سنگ های مسدود کننده مسیر

* طراحی شده با موتورهای قدرتمند Unity3D با بالاترین کیفیت ممکن

بازی هیجان انگیز و اعتیادآور Train Crisis HD هم اکنون در گوگل پلی با قیمت ۱.۸۵ دلار برای خرید کاربران اندرویدی قرار گرفته است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا برای شما قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را با یک کلیک و به صورت رایگان دریافت کنید …

توجه : برای اجرای بازی ممکن است اینترنت نیاز باشد.

 تغییرات نسخه ی v2.7.2:

* اضافه شدن ترجمه جدید آلمانی

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Train Crisis HD - بازی اعتیادآور هدایت قطار اندروید + دیتا

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫3 از 5.0 با 17 عدد رای)
kayva بازدید : 70 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Battle of Zombies: Clans MMO Android 20,170 بازدید12 تیر 1394۱۳۵ دیدگاه

Update

دانلود Battle of Zombies: Clans MMO 1.0.143 – باز نبرد زامبی اندروید

Battle of Zombies: Clans MMO v1.0.143 – آپدیت جدید جمعه ۱۲ تیرماه ۱۳۹۴ برای اولین بار در سطح وب

Battle of Zombies: Clans MMO – نبرد زامبی: قبیله MMO یک بازی پرطرفدار و زیبا در سبک بازی های استراتژی و جنگی از استودویوی بازیسازی OkApp مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت رایگان عرضه شده و با بیش از ۵,۰۰۰,۰۰۰ بازیکن از سراسر جهان از برترین و پرطرفدارترین بازی های اندرویدی به شمار می رود. در این بازی شما می توانید ارتشی قدرتمند و شکست ناپذیر از زامبی ها را تشکیل دهید و با تولید و ساخت انواع سلاح های قوی به قبیله های متعدد بپیوندید و به صورت قبیله ای به دشمنان مختلف حمله و آن ها را ز غنائم و منابع محروم کنید!

بازی Battle of Zombies: Clans MMO که یک بازی انلاین اینترنتی است مخصوص افرادی طراحی گردیده که به بازی های استراتژی همانند کلش آف کلیز، کلش آف لرد و … علاقه مندند و با دارا بودن گرافیک عالی می تواند تجربه ی بهترین بازی استراتژیک اندرویدی را در دستگاه شما به ارمغان بیاورد.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Battle of Zombies: Clans MMO اندروید :

* شامل ۱۲ نوع از سازه های دفاعی با امکان ارتقاء

* شامل ۹ نوع سلاح قئرتمند برای باز کردن با امکان ارتقاء

* شامل ۱۰ نوع زامبی منحصر به فرد با امکان ارتقاء

* امکان مبارزه و حمله به بازیکن های دیگر از سراسر جهان

* در نظر گرفتن انواع جوایز متعدد و عالی برای مبتدیان

* دارا بودن گرافیک زیبا به همراه شخصیت های فان و جذاب

* دارا بودن انواع مسابقات متعدد برای افزایش هیجان

بازی Battle of Zombies: Clans MMO هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد…

توجه داشته باشید که : بازی Battle of Zombies: Clans MMO به صورت اینترنتی و آنلاین است و با اینترنت سیمکارت های ایرانسل و همراه اول نیز کار می کند. در ضمن جدیدترین نسخه ی بازی در این صفحه قرار می گیرد ؛ برای دانلود نسخه ی جدید فارسروید رو مد نظر داشته باشید :)

تغییرات نسخه ی v1.0.143:

* تغییر جدید ویژگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Battle of Zombies: Clans MMO - باز نبرد زامبی اندروید

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫5 از 5.0 با 14 عدد رای)

kayva بازدید : 64 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Little Empire v1.22.0

– بازی پرطرفدار و فوق العاده زیبای “پادشاه کوچک” اندروید در سبک استراتژیک
آپدیت جدید تیر ۱۳۹۴ – جدیدترین و آخرین نسخه ی بازی برای اولین بار در سطح وب

Little Empire بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده برای اندروید است که در آن شما فرمانروایی قلمرویی را در دست می گیرید و تمام تلاش خود را برای هر چه قدرتمندتر شدن قلمرو به کار می گیرید و نیروهای خود را قوی تر و بیشتر می کنید تا در مبارزه با دشمنانتان پیروز شوید . در بازی فوق دشمنان هر لحظه ممکن است به شما حمله کنند ، پس باید از قلعه محافظت کرده و در زمان مناسب سپاه خود را برای حمله به دشمن بفرستید. بازی Little Empire دارای ۲۶۳ مرحله ی چالش برانگیز است که ساعت ها شما را سرگرم خود خواهد کرد .

برخی از ویژگی های بازی Little Empire اندروید :

* دارا بودن گرافیک کاملا سه بعدی با کیفیت عالی

* در اختیار قرار دادن امکانات تشکیل بی نهایت

* امکان انتخاب قهرمانان منحصر به فرد توسط کاربر

* تکنولوژی انیمیشن اسکلتی ، افق جدید برای بازی های تلفن همراه

* در اختیار قرار دادن انواع تجهیزات و امکانات

* رایگان بودن و نداشت تبلیغات اضافی و آزار دهنده

ما در فارسروید آخرین و جدیدترین ورژن منتشر شده ی بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار Little Empire را برای شما آماده کرده ایم که با یک کلیک می توانید آن را از ادامه ی مطلب دریافت کنید .

توجه داشته باشید که : بازی آنلاین است و در صورت منتشر شدن نسخه ی جدید بازی ؛ نسخه ی قبلی از کار خواهد افتاد – پس برای دانلود جدیدترین نسخه ی بازی این صفحه از فارسروید را مدنظر داشته باشید.

 تغییرات نسخه ی v1.22.0:

* اضافه شدن چندین ویزگی جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود عملکرد

 

Little Empire Android

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫0 از 5.0 با 55 عدد رای)
kayva بازدید : 70 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Paradise Island v3.2.2

– جدیدترین ورژن بازی جزیره بهشتی اندروید همراه دیتا – آخرین نسخه ی موجود در گوگل پلی
آپدیت جدید جولای ۲۰۱۵ به درخواست کاربران

Paradise Island از محبوب ترین و اعتیادآورترین بازی های استراتژیک اندروید می باشد که برای دوستداران دریا و ساحل طراحی شده است و در آن شما باید به ساخت جزیره پرداخته و کسب و کار برای خود راه بیندازید و به ثروتمند شدن خود کمک کنید و در نهایت توریست ها را به جزیره ی خود جذب کنید! شما می توانید با ایجاد مکان های مختلفی نظیر مراکز تفریحی، هتل ها، رستوران ها و دیسکو امپراطوری خود را گسترش داده و جزیره ی خود را به بهترین امپراطوری موجود تبدیل کنید! مهم ترین ویژگی که باعث فراگیر شدن این بازی گردیده است امکان مشارکت با دیگر کاربران جهانی و رقابت می باشد که باعث شده تا به این لحظه بیش از ۵۰ میلیون بازیکن ان را از گوگل پلی دریافت نمایند.

گیم پلی منحصر به فرد، صداگذاری مهیج و ویزگی های کم نظیر همگی در بازی Paradise Island دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی استراتژی آنلاین را تجربه نمایید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Paradise Island اندروید:

* دارا بودن گرافیک عالی نسبت به حجم کم خود

* گیم پلی اعتیاد آور و جالب

* دارا بودن بیش از ۱۳۰ جایزه و دستاوردها

* در دسترس بودن امکانات ، تجهیزات ، دکوراسیون و گیاهان

* به اشتراک گذاری امتیاز و تجهیزات با دوستان خود

* زندگی کردن در جزیره ی خود هنگامی که بازی بسته شده باشد

بازی Paradise Island هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما جدیدترین ورژن ان را که همین الان عرضه شد را به عنوان اولین وبسایت ایرانی برایتان قرار داده ایم که شما می توانید برای مشاهده ی تصاویری از آن و دانلود جدیدترین نسخه از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید!

توجه داشته باشید که :

۱ – بازی Paradise Island آنلاین و آفلاین است ولی برای رقابت با دیگر کاربران جهانی اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد و با اینترنت سیمکارت ها نیز کار می کند.

۲ – برای دانلود جدیدترین نسخه ی بازی جزیره بهشتی این صفحه از فارسروید را مد نظر داشته باشید چرا که ما در سریع ترین زمان ممکن نسخه ی جدید را قرار می دهیم.

 تغییرات نسخه ی v3.2.2.:

* اضافه شدن ویژگی های جدید و عالی

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

 

دانلود Paradise Island - بازی محبوب جزیره بهشتی اندروید + دیتا

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫2 از 5.0 با 24 عدد رای)
kayva بازدید : 413 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Siegefall v1.0.1

– بازی استراتژیک و آنلاین شکست محاصره اندروید همراه دیتا + تریلر رسمی !
یک بازی جدید و فوق العاده زیبای استراتژیکی از گیملافت!
درخواستی کاربران عزیز

Siegefall بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های استراتژیک که توسط استودیوی گیملافت در گوگل پلی عرضه شده است و در مدت زمان محدودی بیش از ۵۰۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است. در این بازی شما یک شوالیه ی قدرتمند هستید که قصد ایجاد یک امپراطوری بزرگ را برای خود دارید! وضع مالی شما در شروع بازی بد نیست و می توانید با آن چند سرباز خانه و چندین کارگر استخدام کنید. در اول بازی سعی کنید تعدادی سرباز استخدام کنید و به جنگ با سایر امپراطوری ها بروید و سکه جمع آوری کنید و برای قلعه خود خرجشان کنید! از نظر استراتژی چون بازی تازه ساخته شده و همه با هم قدرتمند می شوند و همه ی کاربران در حال نابود کردن همدیگر هستند یکم کار را سخت می کند، پس دور قلعه ی خودتان دیوار های بلند بکشید تا مانع نفوذ دشمنان شود. در ادامه با بالا رفتن level شما تجهیزات قدرتمند تری به شما داده می شود و سربازان و تجهیزاتتان را می توانید قدرتمند تر کنید، عنوان مثال منجنیق های مختلف، نیزه ها، گلوله های آتشین و … به شما تعلق می گیرد که می توانید دشمنان را نابود کنید. باید به سرعت خودتان را قدرتمند کنید تا هیچ کس جرات حمله به شما را نداشته باشد.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Siegefall اندروید:

* ایجاد سپاهی از از جنایتکاران، غول ها، شوالیه‌ها و غیره

* استقرار ارتش خود و حمله به رقبا برای جمع اوری پول

* ساخت معادن و کارخانه های مختلف برای حفظ پادشاهی

*  ساخت برج های دفاعی و استفاده از ابزارها برای دفاع

*  نبرد با بازیکنان آنلاین در سراسر جهان برای افزایش شهرت

* گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان انگیز و عالی

بازی Siegefall هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین ورژن ان را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و به صورت کاملا تست شده و بدون مشکل است. شما می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ابتدا تصاویری از بازی را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به دانلود آن نمایید.

توجه داشته باشید که:

—– در بازی Siegefall مشکل سینک شدن به جیمیل هم وجود ندارد و می توانید بازی را برروی جیمیل خودتان همگامسازی کنید.

—– بازی Siegefall آنلاین است یعنی برای بازی کردن همیشه اینترنت مورد نیاز می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.0.1 :

* رفع باگ ها و مشکلات نسخه ی اول.

 

دانلود Siegefall - بازی استراتژی شکست محاصره اندروید!

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫8 از 5.0 با 41 عدد رای)
kayva بازدید : 67 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Clash of Clans v7.156.5

– آپـدیـت جدید کـلـش آف کـلـنـز مخصوص آندروید!
آپـدیـت امـروز ۱۷ تیر ۱۳۹۴ – آپـدیـت اخـتـیـاری
نسخه جدید همزمان با انتشار در گوگل پلی و برای اولین بار در سطح وب

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* دریافت جم به ازای پیش بردن مراحل و یا حمله ها و کارهای عالی

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید دریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید…

توجه داشته باشید که :

۱ – فارسروید در اسرع وقت جدیدترین نسخه های این بازی را منتشر می کند پس برای دانلود نسخه ی جدید فارسروید رو فراموش نکنید!

۲ – از ثبت کامنت هایی با محتوای فروش حساب کلش آف کلنز و … خودداری کنید چرا که به هیچ وجه کامنت شما ثبت نخواهد شد.

 تغییرات نسخه ی v7.156.5:

* اضافه شدن Dark Spell Factory با سه جادوی جدید

* اضافه شدن لیگ جدید: Legend League Tournament and Legend Trophies

* Dragon level 5 به golden gaze در تون هال ۱۰

* دومین Air Sweeper در تون هال ۹

* رفع باگ ها و مشکلات نسخه ی قبلی

 

 

دانلود Clash of Clans - بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫8 از 5.0 با 2,161 عدد رای)
kayva بازدید : 80 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Call of Duty®: Heroes v1.8.0 – نسخه جدید بازی کال آف دیوتی: قهرمانان اندروید در ژانر استراتژیک – آنلایندیتای اضاف

ی (کمتر از ۴۰ مگابایت) در اجرای اولیه دانلود می شود
آپدیت جدید ۱۸ تیرماه همزمان با انتشار در گوگل پلی به درخواست کاربران

Call of Duty®: Heroes نسخه ی جدید از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار ندای وظیفه از استودیوی بازیسازی Activision Publishing این بار با سبک استراتژیکی برای دستگاه های اندرویدیست که امروز نسخه ی اول آن به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم ان را در سریع ترین زمان ممکن و همزمان با انتشار در گوگل پلی خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. در این بازی شما فرماندهی ارتشی از قهرمانان، سربازان نخبه، هواپیماهای بدون سرنشین را بر عهده می گیرید و باید به دشمنان حمله کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. بازی ب هصورت کاملا سه بعدی طراحی شده است و در ابتدا یک پایگاه کوچک در اختیار شما قرار می گیرید که می بایستی آن را توسعه داده و آن را به یک پایگاه غیر قابل نفوذ تبدیل کنید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Call of Duty®: Heroes اندروید :

* انواع هواپیماهای بدون سرنشین، پهپاد، بسته مراقبت و توپچی هلی کوپتر

* ساخت و ارتقاء پایگاه خود با معادن، ساختمان ها و غیره

* دفاع از پایگاه خود در برابر مهاجمان و دشمنان مختلف

* امکان ایجاد تیم و اتحاد با دوستان برای اهدا سربازان و تسلط بر دشمنان

* طراحی شده به صورت کاملا سه بعدی و اچ دی

* دارا بودن گرافیک عالی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی Call of Duty®: Heroes هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را برای اولین بار معرفی و به همراه دیتا به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که :

۱ – بازی Call of Duty®: Heroes آنلاین است و برای هر بار بازی کردن و اجرای آن به اینترنت نیاز دارید.

۲ – بازی نیاز به دانلود دیتای اضافی است که در هنگام اجرا به آسانی دانلود می شود.

تغییرات نسخه ی v1.8.0. :

* رسیدن Atlas Units از Call of Duty: Advanced Warfare

* اضافه شدن: New Alliance Chat notifications

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک

 

دانلود Call of Duty®: Heroes - بازی ندای وظیفه: قهرمانان اندروید + دیتا

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫8 از 5.0 با 94 عدد رای)
kayva بازدید : 61 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Evil Defenders 1.0.16 July , 2015  -بازی گرافیک اچ دی استراتژیکی “مدافعان شیطان” اندروید + تریلر۴ فایل

دیتا و نصبی به صورت جداگانه برای پردازنده های مختلف
بازی مود است – تست شده و آفلاین

Evil Defenders – مدافعان شیطان یک بازی گرافیکی با صحنه های خیره کننده در سبک بازی های نقش آفرینی و استراتژی از استودیوی بازیسازی Crazy Panda Mobile مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با هزارن دریافت از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود. در این بازی امکان ساخت انواع برج های دفاعی قدرتمند به بازیکن داده می شود و می بایستی که با استراتژی های خاص خود انواع نیروهای دشمن و مهاجامان را از بین ببرید و یکی از بهترین بازی های استراتژیکی اندرویدی را تجربه کنید. طراحی بسیار زیبا و جذاب انیمیشن های متعدد، گرافیک خیره کننده و خارق العاده اچ دی، گیم پلی منحصر به فرد به همراه کنترلرهای بسیار عالی همگی در بازی Evil Defenders دست به دست هم داده اند و بهترین بازی استراتژی را ساخته اند.

به طور کلی در بازی Evil Defenders شما برای دفاع از سرزمین خود دست به ساخت ساز خواهید زد و با استفاده از برج هایی دفاعی که در می سازید امکان شکست خود در مقابل دشمنان خود پایین می آورید و ساعت ها خودتان را سرگرم می سازید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Evil Defenders اندروید :

* شامل ۹۰ مرحله ی چالش برانگیز در ۱۵ نقشه ی ماموریت

* امکان ساخت بیش از ۶۰ نوع برج با امکان ارتقا توسط بازیکن

* پنج منطقه برای بازی: جزیره، دوزخ، ارتفاعات، اراضی موات و Frostlands

* شش حالت دشواری از جمله حالت چالش، تمرین و غیره

* شامل بیش از ۱۰۰ نوع دستاورد مختلف (۱۰۰ in-game achievements)

* پشتیبانی از زبان های: روسی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی و پرتغالی

بازی Evil Defenders هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید نسخه ی ۱.۵.۰ ان را به همراه فایل دیتا برای تمامی پردازنده های مختلف برای شما قرار داده ایم و امیدواریم ساعت ها شما ر اسرگرم سازد.

تغییرات نسخه ی v1.0.16 :

* بهینه سازی های مختلف + رفع باگ ها

 

دانلود Evil Defenders - بازی گرافیکی مدافعان شیطان اندروید

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫1 از 5.0 با 14 عدد رای)

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا از از سایتiranianandroidراضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 549
  • بازدید سال : 3,034
  • بازدید کلی : 21,452