loading...
iranianandroid
kayva بازدید : 165 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

Little Commander 2 v1.6.0 + Mod

– بازی استراتژی سرگرم کننده فرمانده کوچک ۲ اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود با پول بی نهایت به صورت جداگانه
درخواستی کاربران

Little Commander 2 نسخه دوم از بازی محبوب و سرگرم کننده ی فرمانده کوچک از استودیوی بازیسازی Cat Studio HK برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه بیش از ۵ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از برترین بازی های سبک استراتژیک به ش

مار می رود. جنگ

جهانی دوم شدت یافته است، تانک ها وارد شهر شده اند و خطوط دفاعی هم در هم شکسته شده اند؛ آیا شما به عنوان یک فرمانده ی کوچک می توانید از پس این موقعیت بحرانی برآیید؟! شما باید تمام تلاش خود را برای پیروزی در جنگ ها به کار بگیرید و با مدیریت کلی و رهبری ارتش پیروزی را برای خود، هم رزمان و مردمانتان به ارمغان آورید! شما در این بازی با امواجی از حملات دشمنان روبرو خواهید شد و می بایستی که خطوط دفاعیتان را در برابر دشمن تشکیل دهید و حمله های چندگانه ای را که به سمت شما صورت می گیرد را با استراتژی خاص خنثی کنید و با بهبود استراتژی خود تمامی آنها را از بین ببرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. دو حالت مختلف آفلاین و آنلاین در بازی تعبیه شده است که در حالت آفلاین شما ۶۰ مرحله مهیج را پشت سر می گذارید و در حالت آنلاین به رقابت با کاربران آنلاین سراسر جهان می پردازید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Little Commander 2 اندروید:

* ۱۸ نوع برج مختلف با امکان ارتقا

* سه کشور و ۹ سلاح فوق العاده

* ۱۳ واحد دشمن هوشمندانه

* حالت Sky Ladder برای رقابت با کاربران

* ۴ تم نقشه + ۶۰ مرحله مهیح و متنوع

* حالت سرگرم کننده ی World Contest

* گرافیک عالی نسبت به حجم کم خود

بازی Little Commander 2 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه عرضه شده ان را به درخواست کاربران برای دانلود قرار داده ایم. شما می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ابتدا تصاویری از بازی را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به دانلود رایگان نسخه معمولی و مود آن نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.6.0 :

* اضافه شدن: stochastic discount

* رفع باگ ها و مشکلات بازی

 

دانلود Little Commander 2 - بازی فرمانده کوچک 2 اندروید + مود

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫3 از 5.0 با 21 عدد رای)
kayva بازدید : 87 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

بازی پرطرفدار استراتژی اینترنتی Empire: Four Kingdoms v1.20.81 اندروید + تریلر – یک بازی دیگر شبیه به بازی معروف Clash of Clans !!

Empire: Four Kingdoms – امپراطوری: چهار پادشاهی یک بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های استراتژی شبیه به بازی معروف کلش آف کلینز با بیش از ۵۰ میلیون بازیکن از سراسر دنیا از محبوب ترین بازی های اندرویدی به شمار می رود! در این بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی خود را برای نبرد آماده سازید، قلعه هایی مستحکم را بسازید، پایگاه ها را تسخیر کرده و یک اقتصاد شکوفا ایجاد کنید! ارتش عظیمی را ساخته و به بیرون بفرستید تا قلعه های بازیکنان دیگر را مطیع خود کنند! در این بازی همانند بازی کلش آف کلینز می توانید با دیگر بازیکنان جهانی متحد شوید و با قدرتی چند برابر به نیروهای دشمن بتازید و آن ها را سرنگون سازید!

بازی Empire: Four Kingdoms نسبت به حجم کم خود دارای گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و گیم پلی منحصر به فرد و عالی است و آن را به همه ی دوستداران بازی های استراتژیک آنلاین پیشنهاد می دهیم!

برخی از ویژگی های بازی استراتژی آنلاین Empire: Four Kingdoms اندروید:

* جمع آوری انواع منابع مختلف برای بهبود وضعیت اقتصادی امپراطوری

* برنامه ریزی استراتژیکی برای جنگ بیش از ۵۰ واحد مختلف و سلاح ها

* استفاده از دیپلماسی و جنگ برای دستیابی به اهداف متعدد بازی

* ارتقاء قلعه ها و شکست ناپذیر کردن آن ها + گسترش امپراطوری

* متحدد شدن با دیگر کاربران و دوستان از سراسر جهان برای افزایش هیجان

بازی Empire: Four Kingdoms هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به درخواست کاربران عزیز معرفی و قرار داده ایم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Empire: Four Kingdoms یک بازی آنلاین اینترنتی است و برای اجرا اتصال اینترنت مورد نیاز است و ب اینترنت سیمکارت های ایرانسل و همراه اول نیز کار می کند.

تغییرات نسخه ی v1.20.81:

* اضافه شدن ویژگی های عالی جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Empire: Four Kingdoms - بازی استراتژی آنلاین اندروید!

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫2 از 5.0 با 20 عدد رای)

kayva بازدید : 111 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

Clash of Kings v1.1.1

– بازی پرطرفدار و فوق العاده “کلش آف کینگز” – یکی دیگر از محبوب ترین بازی های استراتژیکی اندروید!
بیش از ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ دریافت از گوگل پلی و امتیاز ۴.۳ از ۵.۰
آپدیت جدید ۳۰ تیرماه ۱۳۹۴

Clash of Kings یکی دیگر از محبوب ترین، پردانلود ترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیکی طراحی شده شبیه بازی معروف کلش آف کلنز می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Elex برای دو سیستم عامل آی او اس و آندروید عرضه شده و تا به این لحظه بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است. در این بازی همااند دیگر بازی های استراتژیکی همچون کلش آف کلنز شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید، البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید و …! اگر به بازی های استراتژیکی علاقه دارید و بدنبال یکی از بهترین ها و پرطرفداترین های این سبک هستید به هیچ وجه Clash of Kings را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Clash of Kings اندروید :

* شرکت در جنگ های چند نفره ی آنلاین

* ساخت امپراطوری قدرتمند خود برای نبرد با دیگران

* جمع آوری منابع مختلف برای افزایش قدرت خود

* دفاع از امپراطوری با انواع ابزارها و سلاح های مختلف

* خرید انواع تجهیزات مختلف بزای افزایش مهارت

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی Clash of Kings هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی عرضه شده ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید.

توجه داشته باشید که :

۱ – همانطور که از عنوان پست و توضیحات مشخص است بازی Clash of Kings آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

۲ – فارسروید در اسرع وقت اخرین و جدیدترین نسخه (آپدیت) بازی Clash of Kings را در اختیار شما قرار می دهد، پس این صفحه از فارسروید را فراموش نکنید!

۳ – احیانا اگر در بخش نظرات این پست همانند دیگر بازی های استراتژیک، نظراتی در مورد فروش حساب (اکانت) توسط بازدیدکننده ها ثبت شد فارسروید در قبال آن ها هیچ مسئولیتی ندارد، لطفا در هنگام خرید دقت داشته باشید.

تغییرات نسخه ی v1.1.1:

* اضافه شدن ساختمان جدید : Alliance Depot

* هر اتحاد می تواند یک انبار در قلمرو بسازد

* Added 18 pieces of equipment Lv.35

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* بهینه سازی سیستم تجهیزات، بهبود عملکرد و رفع باگ ها

 

دانلود Clash of Kings - بازی آنلاین نبرد پادشاهان اندروید + تریلر

 

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 3٫7 از 5.0 با 125 عدد رای
kayva بازدید : 107 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

Totem Tribe Gold v1.2 Full – بازی اکشن و بسیار زیبای قبیله توتم اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه فول و کامل بازی به ارزش ۲.۹۹ دلار


تست شده با اجرای کاملا آفلاین

Totem Tribe Gold بازی جدید و سرگرم کننده با گرافیک اچ دی در سبک بازی های اکشن و استراتژیک برای دستگاه های اندرویدی است که استودیوی بازیسازی G5 Entertainment به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و هم اکنون قصد معرفی نسخه کامل (Full) ان را داریم. داستان کلی بازی Totem Tribe Gold در مورد شخصیتی به نام Aruku می باشد که به جای او ایفای نقش خواهید کرد و باید امورات قبیله را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. همه چیز در منطقه با صلح و دوستی به پیش می رفت و اکثریت قبایل بدون هیچ مشکلی در کنار هم زندگی می کردند تا این که ستاره دنباله داری از آسمان به زمین برخورد می کند و سرنوشت اهالی منطقه را دستخوش تغییر می کند، به طوری که برای زنده ماندن مجبور به نبرد می شوند و درگیری های داخلی پیش می آید! برای نابود نشدن در چنین جنگ هایی باید ارتشی ایجاد کنید و سربازانتان را با آرایش نظامی مناسب در مواقع مورد نیاز به میدان نبرد بفرستید تا از حقتان دفاع کنید. سرزمین های جدید و حاصلخیز را در Totem Tribe Gold شناسایی کنید و با فرستادن جاسوسانی از وضعیت آن جا باخبر شوید تا در کم ترین زمان ممکن، این مکان را در اختیار خود بگیرید. سربازانی که در سربازخانه آموزش می دهید، هر یک دارای ویژگی های خاص هستند و نسبت به نبردی که در پیش دارید، آنان را انتخاب کنید. طبیعتا افرادی که قدرت و سرعت عمل بالایی در نبردها دارند، نیازمند هزینه بیشتری هستند و نباید از آن ها در هر درگیری استفاده نمود. از همان ابتدای بازی Totem Tribe Gold مزارع و کشاورزی را در سرزمینتان گسترش دهید تا از نظر اقتصادی هم در سطح بالایی قرار بگیرید و فقط متکی به غنائم جنگی نباشید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Totem Tribe Gold اندروید:

* ۳۲ منطقه و مکان مختلف برای کشف و فصاحت

* ۲۲ مینی گیم و quest هیجان انگیز برای انجام دادن

* ساخت ارتش قدرتمند و یک سرزمین اختصاصی

* ساعت ها گیم پلی اعتیاداور با محیط زیبا

* گرافیک اچ دی با صداگذاری بسیار هیجان انگیز

بازی Totem Tribe Gold هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه فول ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به دانلود بازی نمایید و ان ار برروی دستگاه اندرویدتان نصب کنید.

تغییرات نسخه ی v1.2 :

* رفع کرش بازی در برخی دستگاه ها + بهینه سازی های مختلف.

دانلود Totem Tribe Gold - بازی اکشن قبیله توتم اندروید + دیتا

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر (امتیاز 4٫4 از 5.0 با 23 عدد رای)

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا از از سایتiranianandroidراضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 2,807
  • بازدید کلی : 21,225